Bekijk volle/desktop versie : Winkels met een slechte service!



Pagina's : [1] 2 3

30-08-2015, 21:48

Citaat door leyla2013:
Ken je winkels met een slechte service en/of asociale medewerkers? Last van kauwgomkauwende supermarktmedewerkers, luidruchtige kappers of onbeleefde cassières? Lucht hier je hart
.

30-08-2015, 22:29


Zara wat een chaos winkel altijd gadverdamme kleren vol met foundation kleren op de grond als je wat vraagt aan medewerkers krijg je een bot antwoord bah heb die winkel al geboycot!

30-08-2015, 22:50
Arabia kapper, werken arrogante wijven, onbeleefd en onprofessioneel.
Jammer

30-08-2015, 22:58
Overal tegenwoordig sta altijd versteld als ze wel normaal doen want dat is tegenwoordig niet meer standaard

Vorige week kwam ik in een zaak waar ik 2 keer eerder ben geweest. De laatste keer was 3 jaar terug, na 1 ding te hebben uitgekozen en zij nog even ging kijken voor nog een ding wist ze zelfs me oude maat nog en me voor en achternaam ( wist niet wat ik meemaakte) dan denk je jaaa jij bent me geld wel waard haha

Voor de rest wordt je bijna altijd overal afgekat of iig die attitude en idd kauwgom kauwen of telefoon opnemen van de zaak terwijl jij staat te wachten en ga zo maar door

31-08-2015, 00:09


Niet echt voorgehad. Bij bepaalde winkels al jaren klant en anderen is het een beetje zoeken...zijn ze niet klantvriendelijk dan is het demi tour en buiten.

De supermarkt waar ze altijd vriendelijk zijn is de Colruyt voor de Belgen onder ons.

31-08-2015, 00:55
Maison bonnetrie op kalverstraat maar die zijn inmiddels failliet verklaard.

Mevrouw (winkelmedewerker) wilde dat ik me zonnebril afdeed dat vond ik zo vreemd nooit ben ik daarop aangesproken zelfs in de meeste expensieve winkels.
Ik liet me ogen zien maar ze zei moet echt af dus ik lachte zo een beetje dacht ze maakt grap ofzo. Blijkbaar niet ze keek echt serieus ik wilde toen Echt wahed Rwina starten maar was met me nichtje. En zei toen van 'nou dan heb ik hier niets te zoeken'. Terwijl een andere blanke man daar wel gewoon met ze bril zat rond te kijken: moe: het blijkt dat ze het daar vaker hebben gemunt op allochtonen ook een nicht met haar vader een rare situatie meegemaakt en ook een Surinaamse vriendin.

Lekker voor ze dat failliet zijn gegaan gerund door tokkies blijkbaar.

31-08-2015, 01:04

Citaat door jenesaispas:
Maison bonnetrie op kalverstraat maar die zijn inmiddels failliet verklaard.

Mevrouw (winkelmedewerker) wilde dat ik me zonnebril afdeed dat vond ik zo vreemd nooit ben ik daarop aangesproken zelfs in de meeste expensieve winkels.
Ik liet me ogen zien maar ze zei moet echt af dus ik lachte zo een beetje dacht ze maakt grap ofzo. Blijkbaar niet ze keek echt serieus ik wilde toen Echt wahed Rwina starten maar was met me nichtje. En zei toen van 'nou dan heb ik hier niets te zoeken'. Terwijl een andere blanke man daar wel gewoon met ze bril zat rond te kijken: moe: het blijkt dat ze het daar vaker hebben gemunt op allochtonen ook een nicht met haar vader een rare situatie meegemaakt en ook een Surinaamse vriendin.

Lekker voor ze dat failliet zijn gegaan gerund door tokkies blijkbaar.
Daar heb ik gewerkt en had een paar nlse collega's die zichzelf heel wat vonden Wanneer er Marokkaanse jongens binnen kwamen met petjes op werden ze achtervolgd door de beveiliger

31-08-2015, 01:07
Jenesaispas my god die medewerkers daar zijn misselijkmakend gelijk al bij binnenkomst kijken ze je weg

Ze3ma sjieke winkel rot toch op Truitje van McGregor worden tegenwoordig ook bij zeeman verkocht dus die attitude van ze sloeg nergens op alsof je hun winkel vervuild door die te bezoeken

Ben daar 1 keer geweest nooit meer Bijenkorf is om de hoek wel prachtig pand btw wil er best wonen

31-08-2015, 01:07
Action.

Make-up ligt door elkaar, lippenstift lijkt allemaal te zijn gebruikt. En de alarmpoorten bij de kassa gaan 9 van de 10 keer af voor niks.

31-08-2015, 01:14
@olifantje, de colruyt trekt op niets wat betreft klantvriendelijkheid!

Tijdens de ramadan maakte een belgische trut zo n tamtam omdat haar marokkaanse collega niet wou eten!

En dat op een zaterdag, de colruyt was stampvol, en ze riep het uit, mossiba!!

31-08-2015, 01:55
@adams leukerd

Omg hoe heb je het daar uitgehouden ff serieus ja het was een oudere nl vrouw. Zijn dat familieleden ofzo van de eigenaar? Echt wahed heksen hoofd waren dat alsof ze de bazen zijn ofzo.

Ook me andere nicht maakte een rare situatie mee die zat een jas te passen daar bij die rekken. Dus een winkelmedewerker zei tegen d'r die jassen zijn heel duur je kunt ze passen als je weet dat je het gaat kopen. Dus eigenlijk zegt ze gewoon zegmaak deze jas kun je toch niet betalen dus waarom passen toen kwam haar vader met dure merk tassen aanlopen ewa toen werdt madam opeens heel behulpzaam.

@ Nisirinke22

Jah echt he ik begrijp dat dus echt niet. Terwijl het gewoon Kalverstraat is met heel normaal winkelend publiek.

Jah Bijenkorf is ook wel mooi. Maar ik zeg je eerlijk sinds ik de malls van Dubai heb gezien vind ik nl winkels maar tokkies winkels

31-08-2015, 02:19
Vandaag was ik met mijn man en baby in de Hema. Mijn man en ik dronken een kopje koffie en ik gaf mijn baby de fles in het restaurant. Ik wilde haar even verschonen maar ik had geen wisselgeld op zak enkel onze pinpassen (ook stom, normaal hebben we altijd cash op zak just in case). Anyway, we vroegen aan dat vrouwtje bij de wc of we even onze lieve baby mochten verschonen maar dat we helaas geen wisselgeld op zak hadden..

Dat vrouwtje bij de wc zei gewoon: ja je kunt gaan pinnen beneden.

Kijk ze had gewoon recht op haar stink €0,50 maar ik vind echt dat je geen fatsoen in je sodemieter hebt als je een moeder met baby van 5 maanden niet even snel laat verschonen. Als het nou heel druk was zou ik denken oke, maar er was niemand! Ik vond het wel heel jammer.

Ik zei laat maar, we verschonen haar wel ergens anders. We hadden nog wel wat gedronken en gegeten in het restaurant dus eigenlijk zou je denken wat nou betalen voor de wc! Zucht.

31-08-2015, 02:24


Ik heb altijd standaard als ik ga eten bij la place standaard vreselijke onbeleefde medewerksters! Gewoon geen welkomsgevoel. Dat heb ik ook bij zaakjes waar turkse meiden werken die willen je ook echt niet helpen. Sta versteld hoe het tegenwoordig zo normaal is als een medewerkster gewoon doodleuk kauwgom kauwt of een gezellige babbeltje houdt.

31-08-2015, 03:09
Hema van den tir aan de abdijstraat. .is nu al een paar keer dat ik een medewerker iets vraag en ze vragen me om t aan een collega te vragen..vind dat zo onprofessioneel. Als jij t antwoord niet weet..ga jij dan horen bij je collega en kom mij inlichten en dan weet jij t ook ineens voor de volgende keer.

31-08-2015, 03:11
Colruyt is wel oké... bij onze colruyt werkt zo n homofiele zestiger al sinds ik klein was. En tijdje geleden was k daar en opeens terwijl hij me nooit aanspreekt ofzo zegt hy,.ik heb je al zo lang niet gezien..ben je verhuisd ofzo..ik.zei ja naar nl,zegt ie je kwam hier als kind altyd dat weet ik nog..typisch Belgen,.na 20 jaar vaste klant spreken ze je pas aan

Pagina's : [1] 2 3