Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wat is jullie ervaring met Ghassoul of Rasul ?

Marocstore
30-08-2015, 15:43

De Ghassoul of Rasul is een natuurlijk mineraal klei uit het Atlasgebergte van Marokko en wordt gebruikt door Marokkaanse vrouwen voor hun haar en lichaamsverzorging. Wie gebruikt het en wat is jullie ervaring ermee? Wij hebben gemerkt dat er veel vraag ernaar is.

MissieSara
30-08-2015, 19:27
Het zuigt letterlijk het vet op (talg en verstopte poriën) Als gezichtsmasker krijg ik er een super schoon gezichtje van. Het is wel een beetje een smurrie met het aanbrengen etc, maar zeker wel waard Ghassoul heeft een reinigende werking

Bloempje25
30-08-2015, 20:07
Het zuigt letterlijk het vet weg (talg en verstopte poriën) Als gezichtsmasker krijg ik er een super schoon gezichtje van. Het is wel een beetje een smurrie met het aanbrengen etc, maar zeker wel waard Ghassoul heeft een reinigende werking ik gebruik het ook als gezichtsmasker.. aanrader!

Mo-med
31-08-2015, 12:18
Ghassoul en rasul zijn het zelfde voor

LaLa_Karima
31-08-2015, 22:55

Ik gebruik het voor me haar.krijg daar super zacht haar van el Hamdoulillah.

marociaa-tje
01-09-2015, 22:25
Gashoel is heel goed voor de haar/ huid en het gezicht, ik gebruik het tot 2x per week voor mijn gezicht , het heeft een hele goeie reinigings effect . Het zuivert je gezicht! Wat ook goed is , is sabon taws . Die gebruik ik dagelijks.

Marocstore
08-09-2015, 11:25
Thanks voor jullie reacties, we gaan het assortiment uitbreide. We hebben nu al veel soorten.