Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Detox / lichaamsreinigings dieet

Ghayr_Wa_Salam
30-08-2015, 14:37

Ik testte de Forever Clean 9 Detox Box. Deze duurt 9 dagen. Het principe van dit Detox pakket is om je lichaam te reinigen en ontgiften. Dag 1 en 2 zijn het zwaarste, want dan mag je alleen maar Aloë Vera drinken (3 hoofdmaaltijden, 1x in de avond), 1 vanille eiwitshake in de middag, 1 vezelstaafje (Fiber Stick) in de ochtend als tussendoortje en over de dag heen mag je naar eigen behoefte een aanvulling maken van groente en/of fruit. Vanaf dag 3 t/m 8 mag je ’s avonds een maaltijd van +/- 600kcal (heerlijke recepten staan in het boekje). De Aloë Vera hoef je dan alleen maar in de ochtend in te nemen. ’s Morgens en ’s middags mag je een vanille eiwitshake (ook hier staan heerlijke recept varianten in het boekje om de shake lekkerder te maken). Vanaf dag 9 mag je ook in de middag een lichte lunch toevoegen. Vanaf dag 10 eet je weer normaal of vervolg je met Slinc. (of een ander dieet). De aanvullende supplementen neem je 3x per dag voor de maaltijd. Deze onderdrukken je hongergevoel. Ook zit er een multivitaminen die je bij de ochtend- en middagmaaltijd inneemt. Ik heb het Forever Clean 9 pakket getest na mijn vakantie. Dus eerlijkheidshalve was het gehalte chocolade en vetten hoog in mijn lichaam ;-)) Dus mijn motivatie om mijn lichaam even goed te reinigen was terecht. En de kilo’s een mooi meegenomen. Wie wil er meer over weten?