Bekijk volle/desktop versie : kinderen op jouw bruiloft?



08-04-2005, 18:13
Zijn de kinderen ook van harte welkom op jouw bruiloft? Geef de kinderen dan ook de aandacht die zij verdienen.

Wij verzorgen een complete invulling van 3 a 4 uur durend kinderfeestje inclusief limonade, gevarieerde lekkernijen, diverse spelletjes en crea-/ doe – activiteiten en na afloop zorgen wij ook nog voor de schoonmaak.

Waarom kies jij voor ons?

1. Alles wordt van A-Z voorbereid en uitgevoerd;
2. De kinderen krijgen een leuke kinderpresentje mee;
3. Zowel de volwassen als de kinderen kunnen rustig genieten van het feest;
4. De kinderen hebben een gegarandeerd leuk feest met leuke en originele activiteiten;
5. Geen extra werk m.b.t. de organisatie van de kinderactiviteiten;
6 Betaalbaarheid en kwaliteit zijn bij ons een feit.

Voor meer informatie email me.

08-04-2005, 19:20


hey hey ik wou je ff vragen over de prijzen en wat juli voor spelletjes alemaal doen jah voor als juli veel ruimte nodig hebben of weinig, alvast bedank.

08-04-2005, 20:26
3 á 4 uur is te kort.

08-04-2005, 21:07
Kinderen van tegenwoordig zijn verwend, vervelend en lastig en huilen en schreeuwen veel. Zelfs leuke speelgoed en leuke activiteiten weerhoudt sommige kinderen er niet van van om naar hun moeder toe te willen. Hoe doe je dat met zulke kinderen? En hele jonge kinderen? Die luisteren niet naar hun moeder laat staan naar een vreemde.

08-04-2005, 21:09



Citaat door Ouidath.:
3 á 4 uur is te kort.
Indeed.

08-04-2005, 22:21
Ik ben pas begonnen en heb meerdere kinderfeestjes alreeds georganiseerd. Geloof me , er bestaat geen kind die van nature vervelend is....Ze beginnen zich pas te vervelen wanneer de activiteiten niet meer boeiend zijn of dat het allemaal te lang duurt. Daarom hebben wij gekozen voor maximaal 4 uur. In deze uren heeft de bruid alle ruimte om samen met haar bruidegom , met haar verschillende kledij, binnen te treden. De gasten kunnen in alle rust van het eten genieten.
In de 4 uren houden wij de kinderen bezig met vooral knutselen. Zij maken leuke en originele stukken voor hun zelf en samen maken zij ook een presentje voor de bruid. De liefste kind zal aan het einde van het kinderfeestje het presentje aan de bruid en bruidegom aanbieden. ( Heerlijk om te zien hoe de kinderen met zoveel liefde het presentje bij elkaar knutselen) De kadootjes worden zichtbaar in de ruimte geplaatst , zelf die kinderen die altijd stout zijn op feesten doen hun uiterste best om lief te zijn. Want het blijft een uitdaging om met de hoofdprijs naar huis te gaan.

mijn team bestaat uit meerdere personen, dus mocht iemand naar het toilet willen gaan of zijn moeder spreken , loopt er altijd een leidster mee.
Het liefst geven wij het kinderfeestje in een aparte ruimte ( meestal gaat dit niet maar dan zorgen wij dat de kinderruimte wel een beetje afgeschermd is). Kinderen lopen dan de kans niet om afgeleid te worden.

Mochten jullie nog meer vragen hebben, laat het me gerust weten.

Verder wens ik al toekomstige bruidjes een hele fijne/bijzondere trouwdag toe.

08-04-2005, 22:36
En h oeveel kost dat?

08-04-2005, 22:44
zo heeft mijn tante het ook gedaan maar zonder iemand speciaal in te huren.
Ik had het in een andere topic ook erbij gezet, maar is wel leuk hoe jullie het willen doen kus suc6

09-04-2005, 10:05

Citaat door Ouidath.:
En h oeveel kost dat?
De prijzen zijn vanaf 150 euro tot 250 euro ( Regio Den Haag)
Buiten Den Haag komt er nog benzine kosten bij.

09-04-2005, 11:35
zo das handig om te doen zeg........ik zal het in mijn achterhoofd houden en eerlijk niet duur , voor de rust zou ik veel geld voor over hebben

09-04-2005, 13:23
Het hoeft ook niet allemaal zo veel te kosten....

Ik ben in mij vorige reactie vergeten de leeftijden te noemen.
Onze kinderfeesten zijn gericht op kinderen vanaf 4 jaar tot en met 12 jaar.