Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Fenegriek/7alba om aan te komen. Ervaringen deel ze hier!!

Moslima88
29-08-2015, 22:11

Salam alaikoum, Ik probeer al jaren aan te komen maar niks lukt. Ik kan eten wat ik wil maar blijf 50 kilo, ik ben 1.67 meter. Zelfs na mijn zwangerschappen zit ik na een paar dagen op de 50 kilo. Ik wil graag 10 kilo aankomen maar weet niet hoe. Ik hoor vaak dat je van fenegriek aankomt dus dat heb ik nu gekocht. Ik heb het fijn gemalen en drink het sochtends met melk en savonds door yoghurt. Ik vind het erg vies smaken dus ben benieuwd hoelang ik dit volhou. Bij de kruidvat heb je shakes die je kan drinken in plaats van je maaltijden om af te vallen ik dacht eraan om die te kopen maar er dan wel gewoon bij eten daarnaast iemand ook daar ervaringen mee? De meiden die fenegriek gebruiken om aan te komen hoe gebruik je dit en hoevaak. En na hoelang merkte je verschil? Alvast bedankt!

Linie30
05-09-2015, 19:56
Salaam wa aleikoem moslima, Ik gebruikte het een tijd terug, het werkte echt goed. Je merkt het resultaat na een week of twee. Je moet het fijnmalen met echte honing mengen. Dagelijks voor het ontbijt een theelepel innemen. Succes!

Moslima88
06-09-2015, 22:40
Ik heb het fijngemalen maar ik krijg het niet door mijn keel dus ik neem nu elke ochtend 7 zaadjes.

Miss-smile
07-09-2015, 00:50
Bij mij werkte het ook. Zag al best snel verschil en wou echt super graag aankomen. Ik was echt dun, rond 50 dacht ik en werd er onzeker door. Nu weeg ik 65 haha

Moslima88
07-09-2015, 10:08

Bij mij werkte het ook. Zag al best snel verschil en wou echt super graag aankomen. Ik was echt dun, rond 50 dacht ik en werd er onzeker door. Nu weeg ik 65 haha Wat knap van je! Hoe nam je het in en hoeveel? En na hoelang merkte je verschil!

Miss-smile
07-09-2015, 19:14
Wat knap van je! Hoe nam je het in en hoeveel? En na hoelang merkte je verschil!ik moet je eerlijk zeggen dat ik ze gewoon zo innam, en water dronk. Of bv met melk of iets! Ik wou zo graag aankomen, het was vies maar had er alles voor over haha. Ik kreeg meer eetlust, na een paar weken zag ik al verschil.

Liefdevoll21
29-09-2015, 14:57
Dames dank jullie wel voor de tips.. Ook ik wil heeeeel graag aankomen.