Bekijk volle/desktop versie : Auto Huren In Marokko



08-04-2005, 17:26
Hey hey

Ik heb een vraagje, ik wil dit jaar naar Marokko gaan, maar wil daar bij aankomst een auto huren. Weet iemand mischien hoeveel dat kost???????

Ik kan een auto in tetouan,en hoceima en omgeving huren!!!!!

Ik ben 21 jaar en heb 3 jaar lang mijn rijbewijs. en doen ze in Marokko moeilijk als een meid wil huren???? Kan iemand mij hierover meer informatie over geven,

Moehim ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe duur het is om een auto in marokko te huren


groetje teqeuro

08-04-2005, 20:00



Citaat door TEQEURO:
Hey hey

Ik heb een vraagje, ik wil dit jaar naar Marokko gaan, maar wil daar bij aankomst een auto huren. Weet iemand mischien hoeveel dat kost???????

Ik kan een auto in tetouan,en hoceima en omgeving huren!!!!!

Ik ben 21 jaar en heb 3 jaar lang mijn rijbewijs. en doen ze in Marokko moeilijk als een meid wil huren???? Kan iemand mij hierover meer informatie over geven,

Moehim ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe duur het is om een auto in marokko te huren


groetje teqeuro
Dat lijkt mij dus echt niet verstandig om een auto te gaan huren in marokko. Tenzij je veel geld wilt uitgeven. Ik heb ergens vorig jaar gekeken hoeveel dat kost en je betaalde voor een peugeot 406 nota bene 2500 dirham PER DAG. Ik viel zowat van mijn stoel. Wat je beter kunt doen is een vliegticket nemen naar Malaga of andere zuiderlijke stad van Spanje en daar een auto huren. En ja je mag met de auto marokko in.
Ben je vele malen goedkoper uit. Je hebt namelijk combo ticket. Vliegticket met autohuren. Ken een paar mensen die dat ook gaan doen.

08-04-2005, 20:03

Citaat door Extraordinary:
Dat lijkt mij dus echt niet verstandig om een auto te gaan huren in marokko. Tenzij je veel geld wilt uitgeven. Ik heb ergens vorig jaar gekeken hoeveel dat kost en je betaalde voor een peugeot 406 nota bene 2500 dirham PER DAG. Ik viel zowat van mijn stoel. Wat je beter kunt doen is een vliegticket nemen naar Malaga of andere zuiderlijke stad van Spanje en daar een auto huren. En ja je mag met de auto marokko in.
Ben je vele malen goedkoper uit. Je hebt namelijk combo ticket. Vliegticket met autohuren. Ken een paar mensen die dat ook gaan doen.
ik geloof niet dat die auto's zo duur zijn

08-04-2005, 20:17
ik denk dat je 250dirham bedoelt want 2500 lijkt me wat veel voor 1dag op een maand basis komt het 7500euro uit dan kan je beter een eigen wagen kopen daar

08-04-2005, 20:18


dat denk ik dus ook

08-04-2005, 20:37

Citaat door classi_girl:
ik denk dat je 250dirham bedoelt want 2500 lijkt me wat veel voor 1dag op een maand basis komt het 7500euro uit dan kan je beter een eigen wagen kopen daar
250 dirham komt neer op ongeveer 25 euro. Nou dacht het ff niet. 1 van de reden dat het zo duur is, is omdat het geen lucratieve business is in marokko. Kijk op http://www.e-sixt.nl/main?/huurauto/wereldwijd/content.php. Klik rechts op locaties. Kies daarna marokko en een een stad uit en zie wat voor prijzen er worden gehanteerd. Voor een fiat uno betaal je 1067 dirham en ik weet waar ik het over heb, want mijn broer heeft ook 1 keer en nooit meer een auto gehuurd in marokko.

08-04-2005, 20:49
Een auto huren kost ongeveer in euro's : 3 weken voor 1000 euro, dan heb je een clio met Airco (omgeving Rabat). Mijn schoonbroer heeft dit afgelopen zomervakantie gedaan.
Ik was in februari in Marokko en achter ons huis heeft iemand een bedrijfje opgestart, hij verhuurde voor 40 euro per dag een peugot 206.

08-04-2005, 20:54
Dat verschilt dan per stad en per bedrijf, want dat waren niet de prijzen die ik heb gezien.

08-04-2005, 22:20

Citaat door TEQEURO:
Hey hey

Ik heb een vraagje, ik wil dit jaar naar Marokko gaan, maar wil daar bij aankomst een auto huren. Weet iemand mischien hoeveel dat kost???????

Ik kan een auto in tetouan,en hoceima en omgeving huren!!!!!

Ik ben 21 jaar en heb 3 jaar lang mijn rijbewijs. en doen ze in Marokko moeilijk als een meid wil huren???? Kan iemand mij hierover meer informatie over geven,

Moehim ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe duur het is om een auto in marokko te huren


groetje teqeuro
je kunt gerust een wagen huren , als vrouw gaat het soepeleren de huur is goekoper als hier.
meestal peugeou's 206

08-04-2005, 23:04
MAD 2.732,30x Fiat Uno



MAD 3.236,00x Hyundai Atos



MAD 3.494,30x Fiat Siena



MAD 4.230,00x Daewoo Lanos



MAD 4.934,70x Citroen Xsara



MAD 6.702,00x Peugeot 406



Personenbusjes


MAD 3.570,00x Renault Kangoo



MAD 11.736,00x Minibus H1


Zijn ze gek ofzo

10-04-2005, 20:42
Ik hoor van veel mensen dat ik goedkoper uit ben, als ik in Spanje een auto ga huren. Helaas kan ik dat niet zomaar doen. Ik mag niet van mijn ouders met de vliegtuig gaan en verder rijden met de auto. Vooral in deze tijden dat ik bedreigd word.

Thx allemaal voor jullie informatie, maar wat ik uit jullie reacties heb begrepen, ben ik beter af als ik gewoon een autootje ga kopen. Zo een autootje van 3 of 4 duizend euro.


Maar WIE VAN JULLIE HEEFT DE BALLEN OM OP DE WEGEN VAN MAROKKO TE RIJDEN, IK HIELD HET NIET MEER =, TOEN IK TWEE JAAR TERUG IN EEN BUSJE VAN TETOUAN NAAR HOCEIMA REED, vOORAL IN DE BUURT VAN KETAMA/ BAB BERRAD VOND IK DE WEGEN ERRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGG

10-04-2005, 20:46
nou in marokko moet je gewoon een borg betalen

wij hebben voor twee jaar terug een nieuwe auto in marokko gekocht omdat mijn pa ons liever alleen wou laten dus probeer je pa over te halen

10-04-2005, 20:46


Rijdt alsof je leven ervan afhangt...



Je kunt beter inderdaad in Spanje huren is goedkoper dan Marokko. Anders neem je 't busje van je papa.

10-04-2005, 20:48
zo duur is het niet in marokko