Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Haar producten

ihatepeople
28-08-2015, 12:36

ik ben opzoek naar producten die ik kan gebruiken voor mijn haren, ik had prachtige haren vol en dik zag er heel natuurlijk uit. ik styl nooit of iets maar heb de afgelopen tijd verschillende producten gebruikt die mijn haren ontzettend lelijk hebben gemaakt. Kent er iemand een product dat echt goed werkt, of kruiden dat je haren weer vol en dikker maakt en natuurlijk als het mogelijk is langer kan maken.

LovesSummer
03-09-2015, 22:59
Ik heb hetzelfde ervaren afgelopen periode. Ik had alleen ook nog eens last van stress en daardoor viel het uit en is het dun. Ik gebruik nu het volgende en het werkt heel goed elhamdulilah! -Olie naar keuze (ik gebruik: kokosolie/castorolie/amandelolie/sesamolie, het is maar waar ik zin in heb) verwarmen en mengen met 1 tl hibiscuspoeder, 1 tl tijmpoeder, 1 tl brahmi, 1tl fenegriekpoeder, met name op je hoofdhuis masseren(in je haar laten voor een hele dag of nacht met plastic folie erover en een handdoek) dit doe ik 1x per week - 1x in de 2 weken henna masker hele dag in laten: henna gemaakt met rozenwater en granaatappelschillen (uit marokko), hibiscus en tijm. Ik haal ook al mn haarverzorging online: zondermeermooi heet de site en de-kruiderie webshop! Consequent blijven doen en je gaat verschil zien!!!