Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Appelazijn helpt het echt tegen....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

08-04-2005, 16:46
ik heb gehoort als je appelzaijn drinkt maar hele kleine porties dat je bloed er van wordt ge zuivert en je minder puistjes en uitslag op je gezicht krijgt??
heb ik gelijk of heeft iemand iets anders gehoort want het was tenslotte op een arabische zender zei mijn mama maarja kan je het vertrouwen

08-04-2005, 18:04


Dat was toch iets voor afvallen??

08-04-2005, 18:19

Citaat door Glimlachje:
Dat was toch iets voor afvallen??
awel ik weet het niet meer want ik heb dat ook maar vaag gehoort van mijn moeder maarja mss weet iemand anders dat
of helpt het voor alles haha want het zuiver mss wel het bloed

08-04-2005, 19:30
Ik heb ook gehoord dat appelazijn goed is voor afvallen. Appelazijn verbrandt vet,dus...

08-04-2005, 19:57



Citaat door monalisa:
Ik heb ook gehoord dat appelazijn goed is voor afvallen. Appelazijn verbrandt vet,dus...
oke das goed want k wist het niet zker drm

08-04-2005, 20:24
appelazijn is een bloedverdunner!en nu?

08-04-2005, 20:25

Citaat door shorty85:
appelazijn is een bloedverdunner!en nu?
kan dat kwaad?

08-04-2005, 20:29
salaam alaikoem meid, ik zal is voor je kijken wat er in het boek van de geneeskunde van de profeet over staat, ik zag het namelijk wel erin, helaas heb ik het uitgeleend maar ik zal er insjaAllah op terugkomen

08-04-2005, 20:31

Citaat door alhoceima:
salaam alaikoem meid, ik zal is voor je kijken wat er in het boek van de geneeskunde van de profeet over staat, ik zag het namelijk wel erin, helaas heb ik het uitgeleend maar ik zal er insjaAllah op terugkomen
ooh thx zuster want mn moeder zei dat ze het van een moeftie had gehoort maarja ik weet niet als mijn moeder het wel goed had begrepen maar het is lief van je om dat effe op tezoeken alvast bedankt

08-04-2005, 20:36
mag ik je is een andere hele goede tip geven masjaAllah, ik het boek staat dat honing echt het beste medicijn is voor de mens, o.a. zuivert het je lichaam van binnen waardoor puistjes enz. geen kans meer krijgen, ik praat dan wel over de echte honing die je uit marokko haalt, niet die neppe die je in de winkels kunt kopen, er stond dat de profeet vrede zij met Hem iedere dag een glas water met honing erin dronk, dus ik deed dat iedere ochtend en avond en lepel honing in een glas heet water, en echt waar je merkt verschil, misschien moet je het maar eens proberen

08-04-2005, 20:42

Citaat door alhoceima:
mag ik je is een andere hele goede tip geven masjaAllah, ik het boek staat dat honing echt het beste medicijn is voor de mens, o.a. zuivert het je lichaam van binnen waardoor puistjes enz. geen kans meer krijgen, ik praat dan wel over de echte honing die je uit marokko haalt, niet die neppe die je in de winkels kunt kopen, er stond dat de profeet vrede zij met Hem iedere dag een glas water met honing erin dronk, dus ik deed dat iedere ochtend en avond en lepel honing in een glas heet water, en echt waar je merkt verschil, misschien moet je het maar eens proberen
maar die honing zal je hier dus niet vinden ??
maar ik ga inchalah dit jaar naar marokko en dan zal ik het tegen mijjn moeder zeggen THX voor de tip


maar ik was zo aan het zoeken op google en dit had ik gevonden:Appelazijn. Naast geneeskrachtige eigenschappen houdt appelazijn de huid soepel. Door de grote hoeveelheid enzymen is appelazijn perfect om dode huidcellen te verwijderen. Daarnaast breekt het ook nog eens vet af en helpt het om voedsel goed te verteren. Prima dus voor als je wilt afvallen.

08-04-2005, 20:47
[COLOR=DimGray]maar dan is er ook nog iets als dat dan goed is voor puistjes dan wordt je ook automatisch afgeslangt en ik ben al dun dus die appelazijn is geen optie voor mij denk ik [/COLOR]

08-04-2005, 21:44



Citaat door hanan3650:
ik heb gehoort als je appelzaijn drinkt maar hele kleine porties dat je bloed er van wordt ge zuivert en je minder puistjes en uitslag op je gezicht krijgt??
heb ik gelijk of heeft iemand iets anders gehoort want het was tenslotte op een arabische zender zei mijn mama maarja kan je het vertrouwen
Appelazijn? Mijn vriendin vertelde me vandaag dat je lichaam gezuiverd werd etc als je elke ochtend azijn in water giet en vervolgens opdrinkt.

10-04-2005, 09:48

Citaat door alhoceima:
mag ik je is een andere hele goede tip geven masjaAllah, ik het boek staat dat honing echt het beste medicijn is voor de mens, o.a. zuivert het je lichaam van binnen waardoor puistjes enz. geen kans meer krijgen, ik praat dan wel over de echte honing die je uit marokko haalt, niet die neppe die je in de winkels kunt kopen, er stond dat de profeet vrede zij met Hem iedere dag een glas water met honing erin dronk, dus ik deed dat iedere ochtend en avond en lepel honing in een glas heet water, en echt waar je merkt verschil, misschien moet je het maar eens proberen
hey meid, zou je in het boek kunnnen kijken wat het beste is voor afvallen??

10-04-2005, 13:28

Citaat door alhoceima:
mag ik je is een andere hele goede tip geven masjaAllah, ik het boek staat dat honing echt het beste medicijn is voor de mens, o.a. zuivert het je lichaam van binnen waardoor puistjes enz. geen kans meer krijgen, ik praat dan wel over de echte honing die je uit marokko haalt, niet die neppe die je in de winkels kunt kopen, er stond dat de profeet vrede zij met Hem iedere dag een glas water met honing erin dronk, dus ik deed dat iedere ochtend en avond en lepel honing in een glas heet water, en echt waar je merkt verschil, misschien moet je het maar eens proberen
JE HEBT HET BIJNA GOED APPELAZIJN IS OOK SUPER GOED VOOR JE GEZICHT EN HUID.... 100% ZEKER!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16