Bekijk volle/desktop versie : vrouwen die tijdens een discussie of ruzie met hun man/familie/vrienden. .



Pagina's : [1] 2

27-08-2015, 21:13
Gelijk beginnen met hun stem te verheffen en te gillen. Ieeghh wil ze dan echt meteen een bitchslap geven. Ruzies worden onnodig groter dan het is, man flipt em nog meer en dan achteraf lopen klagen met hij heeft dit en dat tegen mij gezegd.. tuurlijk flip je dan en ga je dingen roepen en kan je dan agressief overkomen. Ik word er zelf als vrouw agressief van!
ik heb vrouwen gezien die mannen gewoon gek maken met hun gegil mskien. Met zo iemand kan je toch niet samenleven. Normale discussies voeren of meningen wisselen is gewoon niet mogelijk met zulke viswijven.

27-08-2015, 21:17


Vaak zijn deze vrouwen er ook heel goed in om achteraf de slachtoffer te spelen. Eerst zelf ruzie zoeken en wanneer iemand terug reageert met hun vinger wijzen. Zien ze het echt niet in of zijn ze gewoon koppig?

27-08-2015, 21:21
Als het thuis gebeurt dan moeten ze dat zelf weten. Elke huisje zijn kruisje ofzo iets. Maar buiten of bij familie ofso nee man doe normaal en gedraag. Maar dit wordt vaak gedaan uit frustratie en hun zin willen hebben.

27-08-2015, 21:22
Uhm ik hou niet van gegil en geruzie. Kan daar slecht tegen ben er te gevoelig voor. Ik moet dingen rustig uit kunnen praten.. De ander moet dan ook rustig blijven, anders begin ik al snel te janken.

En ja uhm dat soort vrouwen.. drama queens gewoon.

27-08-2015, 21:28



Citaat door Gaatjouniksaan:
Als het thuis gebeurt dan moeten ze dat zelf weten. Elke huisje zijn kruisje ofzo iets. Maar buiten of bij familie ofso nee man doe normaal en gedraag. Maar dit wordt vaak gedaan uit frustratie en hun zin willen hebben.
inderdaad uit frustratie. . Als iemand niet dezelfde mening heeft of een andere denkwijze heeft dan ho maar. Zo kun je toch geen gezonde relatie opbouwen met iemand. Ik ben van mening dat het heel belangrijk is om in een huwelijk bornaal te kunnen discusseren. Zo leer je nog wat van elkaar. Telkens proberen een strijd aan te gaan zorgt alleen voor haat.

27-08-2015, 21:31
In het bijzijn van anderen is het verstandiger om te zwijgen.. Plaatsvervangde schaamte wanneer partners in bijzijn van anderen of in het openbaar helemaal tekeer gaan tegen elkaar.

27-08-2015, 21:33

Citaat door Aurora.:
Uhm ik hou niet van gegil en geruzie. Kan daar slecht tegen ben er te gevoelig voor. Ik moet dingen rustig uit kunnen praten.. De ander moet dan ook rustig blijven, anders begin ik al snel te janken.

En ja uhm dat soort vrouwen.. drama queens gewoon.
haha jij gaat janken en ik word agressief. Heb vrouwen gezien die helemaal door de lint gaan als hun man wat zegt wat hun niet bevalt. In plaats van dat de man hun op hun plek zet, gaan ze rustig tv kijken alsof er niks aan de hand is. Dan denk ik echt wtf ben je wel echt een man?

27-08-2015, 21:33
Misschien moet je die mannen redden msaken en dan kun jij ze echt gelukkig maken want jij lijkt me echt pertect vooral ook omdat je je blijkbaar bij meerdere huwelijken op dit soort dingen let.

27-08-2015, 21:36

Citaat door Aurora.:
In het bijzijn van anderen is het verstandiger om te zwijgen.. Plaatsvervangde schaamte wanneer partners in bijzijn van anderen of in het openbaar helemaal tekeer gaan tegen elkaar.
snapje. Ben trouwens wel van mening dat het altijd het verstandigste is om te zwijgen als je merkt dat iemand geïrriteerd is.

27-08-2015, 21:40

Citaat door anno-nu:
Misschien moet je die mannen redden msaken en dan kun jij ze echt gelukkig maken want jij lijkt me echt pertect vooral ook omdat je je blijkbaar bij meerdere huwelijken op dit soort dingen let.
wat een haatreactie zeg..
ik maak alleen mijn eigen man gelukkig, geluk van andere mannen is niet mijn verantwoordelijkheid. Nee ben niet perfect maar heb wel fatsoen hamdoelilah. Tja als iemand in mijn bijzijn gaat lopen krijgen kan ik er niet echt omheen, hoef daar niet perse op te gaan "letten".

27-08-2015, 21:41

Citaat door Madiihaa:
Kuch. Dat 's dan weer het andere (dramatische) uiteinde.

Kan er niks aan doen Diha, ik huil gewoon heel snel. Vind het ook heel stom, maar stoppen kan ik het niet.

Citaat door laatmijok:
haha jij gaat janken en ik word agressief. Heb vrouwen gezien die helemaal door de lint gaan als hun man wat zegt wat hun niet bevalt. In plaats van dat de man hun op hun plek zet, gaan ze rustig tv kijken alsof er niks aan de hand is. Dan denk ik echt wtf ben je wel echt een man?
Iedereen uit z'n frustraties op een ander manier en iedereen reageert er anders op.

Als er andere mensen bij zijn, dan begrijp de reactie van deze man ergens wel.. Hij wil het niet erger maken dan het is, waar iedereen bij is.

27-08-2015, 21:43

Citaat door laatmijok:
wat een haatreactie zeg..
ik maak alleen mijn eigen man gelukkig, geluk van andere mannen is niet mijn verantwoordelijkheid. Nee ben niet perfect maar heb wel fatsoen hamdoelilah. Tja als iemand in mijn bijzijn gaat lopen krijgen kan ik er niet echt omheen, hoef daar niet perse op te gaan "letten".
Zo erg dat je er mee zit en er een topic over wil openen. En gezien je zo begaan bent met die mannen zeg ik dat je ze moet redden 1 voor 1 want dan kun jij ze geven waar hun vrouwen tekort schieten en ze echt gelukkig maken. Tenzij jouw eigen huwelijk niet perfect is, dan moet je je even wat minder op anderen focussen en wat meer op jezelf. Succes.

27-08-2015, 21:48



Citaat door Aurora.:
Kan er niks aan doen Diha, ik huil gewoon heel snel. Vind het ook heel stom, maar stoppen kan ik het niet.


Iedereen uit z'n frustraties op een ander manier en iedereen reageert er anders op.

Als er andere mensen bij zijn, dan begrijp de reactie van deze man ergens wel.. Hij wil het niet erger maken dan het is, waar iedereen bij is.
een man met trots zou echt niet pikken dat zijn vrouw zo een toon tegen hem uitslaat. Hij hoefft ook niet te gillen, maar op zijn minst tegen haar zeggen dat ze normaal moet gaan doen en als een vrouw gedragen. Gillen/krijsen is zo onvrouwelijk.

27-08-2015, 21:51

Citaat door anno-nu:
Zo erg dat je er mee zit en er een topic over wil openen. En gezien je zo begaan bent met die mannen zeg ik dat je ze moet redden 1 voor 1 want dan kun jij ze geven waar hun vrouwen tekort schieten en ze echt gelukkig maken. Tenzij jouw eigen huwelijk niet perfect is, dan moet je je even wat minder op anderen focussen en wat meer op jezelf. Succes.
zielige reactie. Zal me niks verbazen als jij jezelf hier in herkent. Lol

27-08-2015, 22:11
Niet alleen in een huwelijk. Ik ken vrouwen met wie je gewoon geen discussie moet voeren. Al laat je keihard bewijs zien, dan nog proberen ze hun gelijk te krijgen door te gaan schreeuwen. Lijkt wel een kippenhok.

Ik was een keer op bezoek bij een vrouw. Ze heeft kinderen en die waren druk aan het spelen. Ik zat naast haar aan de eettafel en ze schreeuwde zo hard tegen haar kinderen, dat mijn linkeroor er bijna door ging piepen. Niet normaal, ik schrok me rot. Schreeuwen is zo lelijk, vrouw of man, als je schreeuwt om je gelijk te krijgen, dan verlaag je je niveau gewoon

Pagina's : [1] 2