Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Genezing voor hoofdpijn

zaraatt
27-08-2015, 17:55

Salam ailikoem. Ik heb erg last van hoofdpijn en duizeligheid. Dokter kan geen oorzaak vinden. Kent iemand die duwa doet voor hoofdpijn omgeving almere. Amsterdam utrecht. Yazakallah ghairin

mele3youn2
27-08-2015, 19:23
Slaap je wel goed? Drink je wel genoeg ? Heb je last van van stress? Vitamine D tekort. Het zou best kunnen dat dit de oorzaak van is.

Leila27jr
28-08-2015, 07:54
Me moeder gebruikt een olie waarin rokya in gedaan is. SubhanAllah het helpt uitstekend tegen hoofdpijn, migraine.

zwanger2012
28-08-2015, 18:38
Een duwa? Hoofdpijn is vaak stress gerelateerd en komt vaak vanuit verkrampte nekspieren. Hijama is zeker aan te raden Fysio kan je ook proberen Veel water drinken en gezond eten, sowieso zoetstof en smaakversterker vermijden

-Prinssesje
29-08-2015, 01:35

Dokter kan zeker wel wat doen! Dat zei de ook tegen mij en ik bleef maar terug gaan. Heb nu vasten medicijnen gekregen voor als de pijn ondragelijk wordt Ik ga in therapie voor mijn spieren. Ik heb namelijk migraine en spanningshoofdpijn. Drink 3 liter water en doe geen intesieve dingen. Ben ook gestopt met school . Als dit allemaal niet helpt Moet je het maar gaan accepteren net zoals ik. Geboren met migraine

Ghayr_Wa_Salam
30-08-2015, 14:39
Voor de ramadan heb ik deze 9 daagse detox programma met succes gevolgd. Ik was 3,5 kilo kwijt en in totaal 30 cm. Het leuke is dat na het detoxen mijn lichaam beter reageerde op afvallen. Ik viel namelijk door bewust eten nog eens 5 kilo af. Dus in totaal 8.5 kilo kwijt. Wat ik ook als zeer goed ervaren heb is dat ik van mijn continue vermoeidheid en hoofdpijn af ben. Deze twee dingen komen vaak doordat je darmen vervuild zijn. Ook het minder goed afvallen komt door verstopte darmen. Kortom het is gewoon gezond om zo nu en dan te detoxen. Al is het voor het reinigen van je lichaam. Om het verhaal helemaal compleet te maken heb ik ook een darmspoeling gedaan erna en moet zeggen dat ik me top voel Elhamdolah. Er waren velen dames die ook de detox wilde doen maar vanwege de ramadan die voor de deur stond niet meer tijdig konden beginnen. Bij deze dames! Je kunt de detox nu gewoon bij mij bestellen. Pm mij in dat geval je naw gegevens en of je de smaak vanille of chocolade wilt. Ik gun het iedereen. Dus let's do it!! Ik support je erdoorheen Insha Allah.