Bekijk volle/desktop versie : Jongens wat vinden jullie van Hedwiges Maduro ?



Pagina's : [1] 2

25-08-2015, 10:02
Hij tekent een 2 jarige contract met FC Groningen

Wat vinden jullie van hem ?

25-08-2015, 10:22


Ik denk dat ie Groningen gebruikt om reclame voor zichzelf te maken. Lijkt me sterk dat ie naar Groningen gaat, veel te jong om naar een middenmoter te gaan in de eredivisie.

25-08-2015, 10:23

Citaat door WorldFamous77:
Ik denk dat ie Groningen gebruikt om reclame voor zichzelf te maken. Lijkt me sterk dat ie naar Groningen gaat, veel te jong om naar een middenmoter te gaan in de eredivisie.



Suarez is ook naar Groningen gekomen

25-08-2015, 10:34

Citaat door LaasteGeruchten:
Suarez is ook naar Groningen gekomen
Wat heeft dat er mee te maken dan?

25-08-2015, 11:52



Citaat door WorldFamous77:
Wat heeft dat er mee te maken dan?
En wat heeft reclame te maken dan met FC Groningen ?

Als FC Groningen een speler wil halen dan halen ze hem en zo met Maduro

25-08-2015, 12:28

Citaat door LaasteGeruchten:
En wat heeft reclame te maken dan met FC Groningen ?

Als FC Groningen een speler wil halen dan halen ze hem en zo met Maduro
Guerrilla marketing zoals alle makelaars doen. Flirten met een club en dan lekken aan de pers. Zo weet gelijk elke club dat ie beschikbaar is zonder wanhopig te lijken, want dat drukt de prijs. Zoals Afellay laatst deed met psv.

25-08-2015, 12:31

Citaat door WorldFamous77:
Guerrilla marketing zoals alle makelaars doen. Flirten met een club en dan lekken aan de pers. Zo weet gelijk elke club dat ie beschikbaar is zonder wanhopig te lijken, want dat drukt de prijs. Zoals Afellay laatst deed met psv.
Jongen Maduro is al in Groningen..hij zal vanavond of morgen ochtend medisch gekeurd worden en als het goed is dan gaan ze een 2 jarige contract tekenen

25-08-2015, 12:35

Citaat door LaasteGeruchten:
Jongen Maduro is al in Groningen..hij zal vanavond of morgen ochtend medisch gekeurd worden en als het goed is dan gaan ze een 2 jarige contract tekenen
Ik heb het gelezen. We gaan het zien, zou mooi zijn voor Groningen

25-08-2015, 12:37

Citaat door WorldFamous77:
Ik denk dat ie Groningen gebruikt om reclame voor zichzelf te maken. Lijkt me sterk dat ie naar Groningen gaat, veel te jong om naar een middenmoter te gaan in de eredivisie.
Wat een bullshit.
Iemand is hier de weg kwijt.

25-08-2015, 12:39

Citaat door WorldFamous77:
Ik heb het gelezen. We gaan het zien, zou mooi zijn voor Groningen


Hij is nog niet in Groningen maar ze verwachten hem vanavond in Groningen ..morgen medische keuring en daarna hopelijk mooie jaren bi Groningen..Groningen heeft hem gehaald voor europees ervaring die hij heeft..hij weet hoe je Europees wedstrijden moet spelen en hij is voor de plek van kieftenbeeld gehaald ..een goede zet van FC Groningen..eindelijk iemand met beetje uitstraling

25-08-2015, 12:42

Citaat door Gunnerfan:
Wat een bullshit.
Iemand is hier de weg kwijt.
Ik snap wel wat hij ermee bedoelt maar er moeten dan meerdere clubs zijn om de prijs op te drijven maar bij hem was het niet het geval want hij wou terug naar Nederland en Groningen heeft hem uitkomst geboden maar hij moest wel zijn contract afkopen en dat heeft hij gedaan en dus is hij een happy man zonder gezichtsverlies

25-08-2015, 15:50
Gare verrotte voeballer
Moet alleen zn taak doen. Opruimen en bal zijlijn rossen
Kan voetballend niks oplossen..

Niveautje nederland is voor iedereen te doen

25-08-2015, 15:57


Voor eredivisie goed genoeg, maar meer ook niet.
Groningen is een goede cluppie voor hem.

25-08-2015, 16:24
Goeie aankoop .. dat ze EL spelen speelt ook mee anders was ie nie gekomen denk ik

Nu moeten ze nog een killer voorin hebben om te concurreren met de Leeuw dan zie ik ze meedoen voor plek 4..

25-08-2015, 16:50

Citaat door MR.Hinderlijk:
Gare verrotte voeballer
Moet alleen zn taak doen. Opruimen en bal zijlijn rossen
Kan voetballend niks oplossen..

Niveautje nederland is voor iedereen te doen
hij zal je verbazen jongen

Pagina's : [1] 2