Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Fruta planta (afvalpillen)

fetincasaouia
25-08-2015, 08:37

Dames, Ik heb fruta planta gebruikt voor de mensen die willen afvallen. Ik was 11 kilo kwijt ik 4 weken. Ik was zo trots! Pilletje elke ochtend slikken met lauw water, half uur wachten en dan ontbijten. Alleen maar gezond eten!!! En heel veel sporten!!! Dan vliegen de kilo's eraf! Ik heb 4 weken lang alleen water en thee zonder suiker gedronken. Geen snoep chips koekjes taart frisdrank en troep. Ze zeggen dat t pilletje bijwerkingen heeft zoals hoofdpijn droge mond hartkloppingen enz. Ik heb Hmdl nergens last van gehad. Je merkt wel dat je wat slikt maar je lichaam moet even wennen aan het stofje. Dit helpt echt

liefmeisje555
25-08-2015, 09:39
En waar kan je deze pillen krijgen?

Clove
28-08-2015, 14:46
Ik denk dat je niet door de pillen af bent gevallen maar door het vele sporten en gezond eten en vermijden van ongezond voedsel, hoor :hihi: Maar wat goed van je :goedzo: !

laatmijok
28-08-2015, 15:03
Ik denk dat je niet door de pillen af bent gevallen maar door het vele sporten en gezond eten en vermijden van ongezond voedsel, hoor :hihi: Maar wat goed van je :goedzo: ! ja indd. Was ook 6/7 kilo afgevallen in 2 weken door geen suiker naar binnen te werken, 3 gezonde maaltijden per dag met zo min mogelijk calorien te eten en elke dag een uurtje intensief te sporten. Kende wel iemand die een soort shake/thee nam elke dag waardoor je hrt gevoel krijgt alsof je heel lang vol zit waardoor je minder gaat eten.

Ayeeko
28-08-2015, 18:28

Die dingen zijn chemisch en alles behalve gezond. Ik heb het zelf vaak overwogen. Het is het niet waard.

gewnmoslima
29-08-2015, 11:47
Die dingen zijn chemisch en alles behalve gezond. Ik heb het zelf vaak overwogen. Het is het niet waard. bijna alles in de supermarkt is chemish. de lekkerste groenten en fruit die we eten zijn zelfs chemish. welkom in de tijdperk van djajjal. sory wil positief zijn maar realiteit is anders. al onze voedsel zit vol troep en gif. alleen ALLAH kan ons beschermen tegen al het kwade al het slechte ,

Ayeeko
29-08-2015, 11:47
Ik ken iemand die die pillen wilt proberen, denk je dat ze het mag? Ze heeft wel een maagballon.

mhOppie01
01-09-2015, 00:50
Dag dames, ik zelf heb ook goeie ervaring gehad met fruta planta. Heb het 2 jaar terug gebruikt, was er 15 kilo van afgevallen in anderhalf maand en zelfs na het stoppen ervan viel ik 5 kilo af. Ben van de 20kilo tot nu toe weer 8 kilo aangekomen, die ik weer weg ga werken met fruta planta. Ik hou jullie op de hoogte in sha Allah

mhOppie01
27-09-2015, 18:18
Dag dames, ik zelf heb ook goeie ervaring gehad met fruta planta. Heb het 2 jaar terug gebruikt, was er 15 kilo van afgevallen in anderhalf maand en zelfs na het stoppen ervan viel ik 5 kilo af. Ben van de 20kilo tot nu toe weer 8 kilo aangekomen, die ik weer weg ga werken met fruta planta. Ik hou jullie op de hoogte in sha Allah Dag dames, ik zou jullie op de hoogte houden over Fruta planta. ben nu 3 weken ermee bezig en heb mijn resultaat alhamdoelilah bereikt. Eerste dagen waren een ramp, kreeg last van hartkloppingen en voelde me licht in mijn hoofd, uiteindelijk bleef ik ermee doorgaan totdat het over was. wel heb ik ernaast ook 4 keer per week lopen trainen, het is niet enkel het drinken en hup de kilos vliegen eraf. het is een helpmiddel om minder te eten en meer energie te hebben. nog een week en dan plaats ik voor en na resulaat. kuskus

Soussiaaaa
01-10-2015, 11:18
Ik raad iedereen die pillen af. Ik gebruikte die een tijd geleden met als gevolg enorme snelle hartkloppingen. Echt bizar! Heb die dingen meteen weggegooid!

dunya___
04-10-2015, 09:22
ik heb nog alli pillen over..iemand interesse

oorlog
22-09-2016, 11:48
waar hebben jullie die fruta planta dan besteld

maghrebia91
04-10-2016, 18:50

Met Emtea val je gegarandeerd af! Voor meer informatie kan je mij mailen: emtea_haarlemmermeer@hotmail.com of volg mij op Instagram emtea_haarlemmermeer. Wat Emtea anders maakt dan andere theeën is dat de inhoud rijke en speciale extracten bevat die met grootste zorg werd geselecteerd. En in bruistablet vorm aangeboden word. Door de bijzondere mengeling heb je geen trek meer in te veel eten en werkt je metabolisme op volle kracht. Op deze manier verbrand je snel vetten en helpt je te vermageren. Door de vitaminen die er in verwerkt zijn ben je niet futloos en je weerstand word op peil gehouden. Indien je Emtea op regelmatige wijze gebruikt kun je per maand 6 a 8 kilo verliezen. Ingrediënten: Guarana, groene thee extract, panax, ginseng stevia, dextrose, inulin, chitisan, otrus, citroen extract, dadel, granaatappel pitten extract. Gebruiksaanwijzing: • s'morgens en s'avonds 1 - 1,5uur voor het eten 1 zakje Emtea thee oplossen in warm water en dit opdrinken.