Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk De inversion method (haargroei/haarmaskers)

fetincasaouia
25-08-2015, 08:05

Dames, Wie heeft de inversion methode gedaan? Dat is 7 dagen per week ondersteboven hangen voor 4 minuten en je haar inmasseren met olijfolie of kokosolie. Schijnt dat je haar einde van de week is gegroeid. Dan moet je 3 weken rust houden en dan herhaal je het weer. Wie van jullie heeft het wel is gedaan? En ziet ook werkelijk waar resultaat? Tips voor haargroei zijn ook welkom of goeie haarmaskers! Btw.. Tanger verkoopt ook amla olie enz. en allemaal soorten oliën, iemand ervaring?

MissieSara
25-08-2015, 13:57
Ik doe gewoon één keer per week een kokosolie haarmasker in waarna ik het volgende ochtend uitwas. Kokosolie voedt het haar tot in de celkern zodat je haar gezonder en glanzend oogt. Het is dus niet echt een olie dat jouw haargroei bevordert. De oliën die dat vooral wel doen zijn o.a. Klitwortelolie Amla olie (kijk uit dat je wel de pure in handen hebt) Knoflookolie Amandelolie Yoghurt met eieren Voor stimulering van haargroei is één van de bovenstaande beter geschikt als haarmasker Verder heb ik nooit gehoord van die methode. Ik breng gewoon één of twee keer per week een hevige boost voor mijn haar.

AmbitieuzeDame
29-08-2015, 22:14
Up Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Vacaturemeid
25-09-2015, 08:33
Ben toevallig pas begonnen. Ik ben benieuwd. Werkte het bij jullie?