Bekijk volle/desktop versie : Overlijden



Pagina's : [1] 2 3

23-02-2003, 23:06
IK ben net terug uit brussel, de oma van mijn nichtje is overleden
het was echt een supervrouw die echt bij iedereen een plaatsje in hun hart hadtoen ik daar gisteren aankwam was het er super druk echt overal kwamen mensen vandaan om haar de laatste eer te bewijzen
het was zo mooi
er waren twee vrouwen aanwezig die koran oplazen voor haar en ook hadiets gaven en je kon ze ook vragen stellen

Vandaag kon iedereen afscheid van haar nemen in het ziekenhuis ze werd daar gewassen en daar werd ook weer koran voor haar voorgelezen
ik ben er zelf niet bij geweest om dat ik bang ben om dode mensen te zien, heb mijn vriendin dood gezien en dat heeft me maanden achtervolgd dat kwam ook omdat ze was omgekomen bij een auto-ongeluk dus haar hele gezichtje was beschadigd en ze was ook geen moslim

volgens mij moeder was het heel mooi om dat allemaal mee te maken
nadat ze haar gewassen hadden kon iedereen afscheid van der nemen en ze zag er heel mooi en vredig uit achteraf heb ik er wel spijt van dat ik het niet meegemaakt heb, maar dat kwam omdat ik haar wilde blijven heringeren hoe ze was

23-02-2003, 23:08


I see.. Gecondoleerd lay-d! :blauwkus:


xx

DreamloveR.

23-02-2003, 23:10
Inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen

23-02-2003, 23:16
Ik vraag me af of een van jullie ook een overlijden zo dichtbij heeft meegemaakt?

23-02-2003, 23:17


Inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen

23-02-2003, 23:18
allah ie rahmoe

23-02-2003, 23:19

Citaat:
Origineel gepost door mimi_tangaouia
Ik vraag me af of een van jullie ook een overlijden zo dichtbij heeft meegemaakt?
Jah mn oma.. 4 jaar geleden..

23-02-2003, 23:19
het is altijd moeilijk om iemand dierbaar te verliezen...

ina lillahie wa ina lillahi radjioen...

deze zomer was ook mn beste vriend overleden Allahie arghmoe... da heeft me toen echt gepakt, kwas er echt ni goe van... en nu nog ist soms ni makkelijk...

bisous xxx

23-02-2003, 23:22
mijn tante is bijna twee jaar geleden overleden tijdens onze vakantie in marokko.

Net als jij kan ik daar ook niet tegen. kan dan gedurende lange tijd niet slapen. Ik heb geen afscheid van mijn tante genomen, omdat ik het niet durfde. Ik ben in een hoek gaan zitten met mijn ogen gesloten en mijn handen op mijn oren zodat ik niet kon horen wat ze zeiden. Het beangstigde me.

soms heb ik spijt als ik aan haar denk. Had graag afscheid van haar willen nemen aan de ene kant, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik zou heel ziek zijn geworden.


Inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen

23-02-2003, 23:32

Citaat:
Origineel gepost door angel21
mijn tante is bijna twee jaar geleden overleden tijdens onze vakantie in marokko.

Net als jij kan ik daar ook niet tegen. kan dan gedurende lange tijd niet slapen. Ik heb geen afscheid van mijn tante genomen, omdat ik het niet durfde. Ik ben in een hoek gaan zitten met mijn ogen gesloten en mijn handen op mijn oren zodat ik niet kon horen wat ze zeiden. Het beangstigde me.

soms heb ik spijt als ik aan haar denk. Had graag afscheid van haar willen nemen aan de ene kant, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik zou heel ziek zijn geworden.


Inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen
ja ik weet wat je bedoeld

23-02-2003, 23:44
Mijn vriendin is een aantal jaar geleden overleden.
Zij was ook geen moslima en het kwam ook door een auto ongeluk.

Alleen het vreemde is dat hoewel ik wel verdriet om haar had, de dood niet zo dichtbij me stond als dat het nu doet. Het slaat altijd dichtbij je, maar toen besefte ik dat dus niet.

Inna Lillahie Wa Inna Illahie Razji3oen

24-02-2003, 00:08
mijn condoleances

24-02-2003, 00:09



Citaat:
Origineel gepost door mimi_tangaouia
Ik vraag me af of een van jullie ook een overlijden zo dichtbij heeft meegemaakt?
5 jaar geleden me vader ....

24-02-2003, 00:23

Citaat:
Origineel gepost door mimi_tangaouia
Ik vraag me af of een van jullie ook een overlijden zo dichtbij heeft meegemaakt?
heb het helaas ook mee gemaakt, in de zomer van het jaar 1998 op een zaterdagavond ben ik m'n vader,zus,zusje en een neefje verloren

heb toen ook afscheid van ze genomen in het ziekenhuis waar ze alle 4 heel vredig daar lagen in een kamer, voordat ik naar binnen ging dacht ik dat ik het niet aan zou kunnen en dat ik dan gelijk ga huilen, maar dat was niet zo, ze zagen er heel vredig uit als of ze sliepen......

Inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen

p.s. geniet van je ouders, broers,zussen zolang je ze nog hebt, want je zult ze pas echt missen als je ze dr niet meer hebt

24-02-2003, 00:30
OOOOH WAT ERG VOOR JE Adamx.Was het een auto ongeluk? Zijn ze met zen allen tegelijk overleden. Inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen

Pagina's : [1] 2 3