Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid snel afvallen met aloa vera bekijk snel hoe en wat

zafira20
23-08-2015, 22:13

hai ik heb detox 9 dagen kuur gebruikt en ben veel afgevallen het is puur aloa vera en geen andere troep het werkt snel en je hongergevoel gaat weg en je sport erbij en eet op dag 3 gewoon je maaltijd en er zit een receptenboekje en er kan je niets gebeuren in Benelux checken ze het altijd kijk maar op de linken die ik opstuur https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7moJqVb51l0 https://www.youtube.com/watch?v=7moJqVb51l0 http://www.foreverweightcare.com/Programma/Stap-1/Clean-Box http://www.anotherchapter.nl/2015/clean-9/ Werkwijze programma Forever Living Clean 9 Het pakket was binnen en ik stond al te springen om eraan te beginnen. Ik ben gek op dit soort pakketjes en ik had het ook vrij hard nodig haha. Na een studentenleven met vele all-nighters, is het tijd om even goed te ontgiften en goed voor mijn gezondheid te zorgen. Het Forever Living Clean 9 programma belooft het volgende: “U zult er niet alleen beter uitzien, maar zich ook beter voelen. Uw lichaam begint een gezond evenwicht te ontwikkelen die er voor kan zorgen dat uw lichaam wel de maximale hoeveelheid aan voedingsstoffen kan opnemen. U zult zich lichter en energieker voelen, zeker wanneer u merkt dat u uw hongergevoel kunt beheersen en dat uw lichaam hierdoor zienderoog verandert.” Dat beloofd wat! Je krijgt een leuk boekje erbij die je gebruikt tijdens het programma. Als eerste moet je jezelf wegen en meten op dag 1. Dit doe je nogmaals op dag 3, 6 en dag 9. Verder moet je drie realistische doelen bedenken die je graag wilt bereiken in de komende 9 dagen. Ik dacht, dit pakket doet iets voor mijn lichamelijke gezondheid, dus laat ik mijn doelen baseren op mijn mentale gezondheid. Pakken we lekker even de hele handel aan! Ik heb daarvoor de volgende doelen gezet: 1. Meer innerlijke rust. Niet teveel druk op mezelf zetten en de komende 9 dagen genieten van het detoxen. 2. Minimaliseren. Wat niet nodig is, weggooien. Verder ook focussen op 1 ding tegelijk. 3. Tenminste 3x yoga doen de komende 9 dagen en te reflecteren. Ook hou je bij in het boekje wat je dagelijks aan beweging doet, en hoe je je voelt. Dat vind ik heel mooi aan dit programma, het zorgt er echt voor dat je met je hoofd bij het programma blijft door dat boekje bij je te hebben waar je op terug kan vallen, en waar je regelmatig wat in moet schrijven. Dat verhoogt trouwens ook de kans voor het slagen van het programma. Dag 1 en 2 draaien om het resetten van lichaam en geest. Je schema ziet eruit als volgt: Ontbijt · 2x Forever Garcinia Plus Softgels · 120 ml Forever Aloë Vera Gel · 1x Forever Therm Tablet · Minimaal 30 minuten licht bewegen Snack · 1x Stick Forever Fiber Lunch · 2x Forever Garcinia Plus Softgels · 120 ml Forever Aloë Vera Gel · 1x Forever Therm Tablet · 1x Maatschep Forever Lite Ultra Avondeten · 2x Forever Garcinia Plus Softgels · 120 ml Forever Aloë Vera Gel Snack · 120 ml Forever Aloë Vera Gel Dag 3 tot en met 9 vervolg je het detoxen met een licht aangepast programma en mag je ook weer avondeten. Hiervoor staan vele leuke recepten in het boekje dat je erbij krijgt! Als je dacht dat je elke dag precies dezelfde shake zou moeten drinken dan zit je verkeerd. Er staan namelijk ook recepten in voor shakes voor hoe je dat kan variëren! Superslim! Resultaten Ik dacht dat het wel pittig zou worden om niks overdag te eten, maar het viel eigenlijk best mee qua moeilijkheidsgraad, mede dankzij de supplementen. Deze onderdrukken je hongergevoel. Het was in principe goed te doen! Natuurlijk is het wel even wennen dat je niet zoals gewoonlijk eet, maar ach het is maar een paar dagen :). Vanaf dag 3 mocht je ook avondeten, en dat maakte het een stuk makkelijker. Ik voelde mij na 2 dagen zeker wat fitter en op een bepaalde manier ook ‘frisser’. Ik denk dat dat het detox effect is. Ja, hoe voelt detoxen eigenlijk? Hoe je het ook wendt of keert, ik voelde mij zeker beter en energieker. Ook ben ik 3 kg afgevallen! Wat betreft mijn persoonlijke doelen ben ik ook vooruit gegaan. Heel fijn eigenlijk dat je daar de ruimte voor hebt in het programma, want ik denk dat ik er anders iets minder bewust mee bezig zou zijn geweest. Dankzij het boekje en de planning houd je je focus op wat je wilt bereiken, en kan je hier je eigen persoonlijke touch aan toevoegen.

zafira20
23-08-2015, 22:32
snel afvallen met aloa vera bekijk snel hoe en wat hai ik heb detox 9 dagen kuur gebruikt en ben veel afgevallen het is puur aloa vera en geen andere troep het werkt snel en je hongergevoel gaat weg en je sport erbij en eet op dag 3 gewoon je maaltijd en er zit een receptenboekje en er kan je niets gebeuren in Benelux checken ze het altijd kijk maar op de linken die ik opstuur https://www.youtube.com/watch?featur...&v=7moJqVb51l0 https://www.youtube.com/watch?v=7moJqVb51l0 http://www.foreverweightcare.com/Pro...ap-1/Clean-Box http://www.anotherchapter.nl/2015/clean-9/ hier wat filmpjes

zafira20
23-08-2015, 22:33
en je gaat er niet dood aan dat zeker niet niet van een gezonde plant waar eigenlijk niemand de achterfgrond weet

zina_sara_
24-08-2015, 10:08
Is gewoon een en al onzin. Ik heb het ook geprobeerd en zo ook vele anderen in mijn omgeving en geen kg of cm afgevallen. En het is een reinigingskuur en niet voor afvallen, je kan er misschien mee afvallen maar dat is niet altijd zo. Bij ons was dus dat n iedergeval niet het geval, maargoed we hebben het ook voornamelijk gedaan om de detox

Clove
24-08-2015, 15:17

Reclame topic.

zafira20
25-08-2015, 00:32
Ja dat is meschien zo maar dan moet je wel de pillen I nemen die tegen de hongergevoel in gaat dan val je af en detox ontging je lichaam maar je moet ook wat er in het paket zit goed doorlezen en gebruiken Ik heb precies gedaan wat er allemaal in de pakt zot Geef anderen dan de kans om het te gebruiken ieder lichaam reageerd anders daarop

zina_sara_
25-08-2015, 01:13
Ja dat is meschien zo maar dan moet je wel de pillen I nemen die tegen de hongergevoel in gaat dan val je af en detox ontging je lichaam maar je moet ook wat er in het paket zit goed doorlezen en gebruiken Ik heb precies gedaan wat er allemaal in de pakt zot Geef anderen dan de kans om het te gebruiken ieder lichaam reageerd anders daaropWij en dan heb ik het over een groep van ongeveer 20 meiden hebben die kuur precies gevolgd zoals het moest en bij allemaal was er niets gebeurd op een na. Die kwam zelfs aan van de kuur. En het verhaal dat je er energieker van wordt blabla ook onzin, wij hebben er in iedergeval helemaal niets van gemerkt. Ik heb veel van die onzin uitgeprobeerd en blijf er toch bij dat als je gezond wilt afvallen, je dat op een andere manier moet doen. Leefstijl veranderen, Letten op wat je eet en sporten. Je zegt geef ander de kans? Nou ik hou niemand tegen hoor. Het enige wat ik wil s dat ze alvorens ze een besluit maken om zoveel geld neer te tellen , ze wel op de hoogte moeten zijn van alles. Er zijn genoeg mensen die voor Forever werken en reclame maken zodat ze mensen binnenhalen en zij zo ook geld ermee verdienen ( misschien ben jij er ook een van ) Deze detox kuur (clean9) garandeert je zeker niet dat je er wat van af zult vallen laat dat duidelijk zijn.

zafira20
26-08-2015, 00:15
Luister ik doe dat werk niet wat ik zei is ik werk in de bank heb geen tijd voor die onzin en geloof mij maar als ze strikt aan de regels hadden gehouden dan waren ze afgevallen je weet onze buitelandse mensen die houden van eten waarom ben ik wel afgevallen dan

Clove
28-08-2015, 14:45
Je hele openingsbericht heb je van deze website waar Ibby dat product probeert te verkopen. http://byibby.com/forever-living-clean-9/ En verder werk je geeneens bij de bank joh, je grammatica en spelling is daar te slecht voor. :moe: Nogmaals; reclametopic. Niet in trappen dames.

zina_sara_
28-08-2015, 18:15
Luister ik doe dat werk niet wat ik zei is ik werk in de bank heb geen tijd voor die onzin en geloof mij maar als ze strikt aan de regels hadden gehouden dan waren ze afgevallen je weet onze buitelandse mensen die houden van eten waarom ben ik wel afgevallen dan ''Onze buitenlanders''? ''onze buitenlandse mensen houden van eten''? Nou moet jij eens luisteren. De vrouwen waar ik het over heb, hebben zich strikt aan de regels gehouden. Als jij geld genoeg hebt om een duur pakket aan te schaffen, om vervolgens je oude eetgewoonte aan te houden wat dus inhoudt dat je dat geld gewoon lekker weggooit betekent niet dat iedereen dat kan en of zich kan veroorloven. Kap met anderen voor de gek te houden! Weet dat als jij een moslima bent, je al deze zondes op je rug gaat dragen. Een vriendin van mijn zus werkt voor die stichting en die heeft me er alles over verteld, dus ik weet dat dit bull is. De mensen van Forever Living hebben hun verkooppraatje zo erg ingestudeerd, om zo mensen voor hun te winnen en daarom zeg ik dat jij daar vast en zeker ook mee bezig bent. Mensen die willen afvallen, moeten hun leefstijl veranderen en sporten! Dat is de enige effectieve en gezonde manier van afvallen. Niet die bullshit pillen of shakes die ze overal verkopen. Fijne Avond Je hele openingsbericht heb je van deze website waar Ibby dat product probeert te verkopen. http://byibby.com/forever-living-clean-9/ En verder werk je geeneens bij de bank joh, je grammatica en spelling is daar te slecht voor. :moe: Nogmaals; reclametopic. Niet in trappen dames. Precies dit bedoelde ik haha. Echt soms begrijp ik niet dat mensen zo'n hart kunnen hebben en anderen voor de gek houden om geld aan ze te verdienen.

zafira20
29-08-2015, 02:06
Luister ik werk niet voor hun en detox laat je niet afvallen het maakt je lichaam schoon als je wilt afvallen met detox moet je derbij sporten anders gaat het niet plus die Shakespeare drinken als je wilt afvallen maar dan met sport en gezonde eten moet je fit gebruiken en ook die pillen die je hongersgevoel weg haalt dan val je 100 procent af en geloof mij zuster ik niet zoveel geld ik heb zelf 3 kinderen denk je dat ik daar tijd voor heb en meschien is het bulsjit spul En luister ik heb een hart he ik wil alleen maar helpen is dat zo erg

zina_sara_
29-08-2015, 09:17
Luister ik werk niet voor hun en detox laat je niet afvallen het maakt je lichaam schoon als je wilt afvallen met detox moet je derbij sporten anders gaat het niet plus die Shakespeare drinken als je wilt afvallen maar dan met sport en gezonde eten moet je fit gebruiken en ook die pillen die je hongersgevoel weg haalt dan val je 100 procent af en geloof mij zuster ik niet zoveel geld ik heb zelf 3 kinderen denk je dat ik daar tijd voor heb en meschien is het bulsjit spul En luister ik heb een hart he ik wil alleen maar helpen is dat zo ergDan moet je je titel veranderen in "je lichaam reinigen met aloe vera" ipv snel afvallen.

zafira20
30-08-2015, 01:04

Jouw probleem ****

Adamboy
30-08-2015, 03:07
Flp marketing bullshit