Bekijk volle/desktop versie : Oh Sisters! Don't Chat & Crack Jokes with Strange Men - Abu Muhammad al-Maghribee



23-08-2015, 12:24
http://https://m.youtube.com/watch?v=eW8PcvJvys0

12-09-2015, 23:55


Allaahoe moesta'aan

13-09-2015, 07:42
Bismillaah...

13-09-2015, 16:04
ma shaa Allah

13-09-2015, 16:07


Waarom chat jij dan met vreemde vrouwen ?

13-09-2015, 16:35

Citaat door Amsterdam.:
Waarom chat jij dan met vreemde vrouwen ?
Ik klets niet gezellig met vrouwen, noch lach ik met hen noch maak ik geintjes met hen. Kun je mij aantonen waar ik giegel met vrouwen? Geintjes maak met vrouwen? Gezellig klets met vrouwen? Of klets omwille van het kletsen?

Let op je zelf gast, mij zie je niet lachen of gezellig kletsen met vrouwen want als ik praat, praat ik ter nasieha, verduidelijking van zaken enz en niet: how are you lady? Hihi, haha, gekkiej, enz. Zwijg dus gew voortaan en gedraag je niet als een bezeten troll

13-09-2015, 16:37
Praten is praten mag ik met jou vrouw praten over islam dan ?

Of mag ik met je zusje praten zogenaamd over de islam praten ?

13-09-2015, 16:59

Citaat door Amsterdam.:
Praten is praten mag ik met jou vrouw praten over islam dan ?

Of mag ik met je zusje praten zogenaamd over de islam praten ?
Jij zoekt ruzie meer niet. Naar wie is die boodschap van deze topic? Juist, de zusters. Een vermaning naar de zusters en ik ben geen zuster dus deze topic is niet gericht naar mij. Wil je praten? Praat on topic in plaats van als een troll off topic gaan en ruzie zoeken.

Verder: de zusters hier zijn hier en ik ben hier en jij bent hier, maar wat doen we hier? Jij zoekt ruzie, beschuldigt vrouwen en mannen van willen scoren van mannen en vrouwen, je lacht hier zelf met vrouwen en ik lach niet met vrouwen noch klets ik gezellig met hen maar adviseer waar ik kan naar het goede in shaa Allaah.

Mijn vrouw komt hier niet alhamdoelilaah en wij beiden accepteren niet dat vreemde mannen tegen haar spreken of zij tegen hen en je vraag of je van mij mag kletsen met mijn vrouw of zus, is een domme vraag.

Mijn vrouw en zus zijn hier niet, dus jouw vraag slaat dus nergens op en heeft geen toegevoegde waarde op de situatie hier. Hier zijn er eenmaal mannen en vrouwen actief en vele zijn ontspoort en giegelen, kletsen gezellig met elkaar over alles en nog wat en zelfs gezellig over seks en fijn vreemdgaan. Wat doe ik? Ik open topics ter vermaning en adviseer en verduidelijk zaken. Zo simpel is het.

Jij gebruikt je verstand niet als je spreekt, je ziet A_bdars staan en je begin als een doorgedraaide rotweiler te kwijlen wallaahoe moesta'aan.

Als ik een zuster met een sishapijp in haar mond adviseer, dan zou jij komen met een reactie als: nasieha? Praten is praten, mag ik met jouw vrouw praten voor nasieha?

Ya troll, wat voor nasieha? Zie je mijn vrouw in zo'n positie met een sishapijp in haar mond? Zie je haar giegelen en gezellig kletsen met vreemde mannen? Waar is jouw verstand?

Als jouw zusje of vrouw stiekem in de supermarkt giegeld met vreemde mannen en ik adviseer haar: ya oughtie, itaqqilah en giegel niet met vreemde mannen en klets niet gezellig met hen.. Wordt je dan boos en noem je mij dan hypocriet omdat ik haar adviseerde met het correcte maar tegelijkertijd tegen haar sprak (ter nasieha voor het foute wat ze doet)?

Itaqqilah ya rajoel of wat je ook bent en let op jezelf en je gelach met vrouwen en het zwaaien met je leugenachtige onrechtplegende vingers.

13-09-2015, 17:01
Deze regels gelden niet alleen voor zusters maar ook voor broeders dus ook voor jou.

13-09-2015, 17:08
Fijne middag jongen

14-09-2015, 07:57
Maa shaa Allaah