Bekijk volle/desktop versie : >> Real Talk <<



22-08-2015, 16:46

Real Talk

Wacht niet op een man om jou te redden van het leven die je leidt. Wacht niet op een man om dan te beginnen met het praktiseren van de islam.
Met woorden zoals: als ik getrouwd ben dan pas ga ik hoofddoek doen, als ik getrouwd ben dan pas ben ik gelukkig, als ik getrouwd ben dan pas ben ik sterker in mijn imaan en taqwa, nee meisje! Alles behalve dat want een man kan jou niet gelukkig maken als jij zelf niet gelukkig bent, en een man kan jou niet laten praktiseren als jij niet zelf kan praktiseren en waarom zou je denken dat een man wilt trouwen met een vrouw die niet weet wat ze is en niet wat ze wilt en diep ongelukkig door het leven gaat? Je trekt aan wat je voelt honey!!
Red jezelf. Luister, red jezelf van het leven die jij niet wilt leiden. Ga niet wanhopig zitten wachten op een man die jou leven komt redden terwijl hij zichzelf niet eens kan redden meisje!
Als je niet tevreden bent met je leven, pak het probleem aan, zoek voor oplossingen om je leven beter te maken en om jou zelf te ondersteunen.
Als je geen geld hebt, ga naar een uitkeringsinstantie of ga op zoek naar werk , Als je vind dat je geen kennis hebt, ga dan kennis op doen, en als je denkt dat je onbekwaam bent meid, ga een cursus volgen en maak jezelf bekwaam! als je vind dat je niks te makken hebt meid, ga er wat aan doen, en verdien het zelf, en als je denkt dat je thuis problemen hebt , los het probleem dan thuis op, maar ga niet op zoek naar een man en denken dat hij jou gaat redden van je leven.
als jij zelf niet in jou leven wilt zijn wat denk je dan dat een man dit zou willen? waarom zou hij in jou leven willen zijn terwijl jij er alles aan doet om te vluchten.
Wacht niet op een man om dan te denken ik ga praktiseren en ik ga dan hijab doen want dan sta ik sterker, wie zegt dat je gaat leven tot die tijd, wie zegt dat je gaat trouwen
, misschien ga je nooit trouwen, dus nu leef jij je leven vrij en denken dat een man zo een vrouw wilt om dan mee te gaan praktiseren.
Doe het jezelf. Niet wachten op een man
en denken dat hij de oplossing is voor al jou problemen. Als je geen baan kunt vinden en denken dat een man jou gaat onderhouden dan heb je het goed mis, want het is niet alleen jezelf gooien in de bek van de leeuw maar het is ook voor hem heel gemakkelijk om jou te misbruiken en te gebruiken en helemaal als er kinderen in het spel zitten en wat dan te denken over hun levens?

Als jij niet vind dat je het waard bent om voor te zorgen en te ondersteunen, wat laat jou denken dat een man dat wel gaat vinden?
Zij ruiken op een afstand wat voor soort type vrouw je bent. Ookal doe je je best om niet onzeker en met issues naar de voorgrond te komen, geloof mij maar,
ze weten al wat voor type je bent. Kijk naar je verleden en zie wat voor mannen je aantrok. is dat niet genoeg bewijs voor jou, dat er wat schilt in je zelfwaarde.

Doe wat jij moet doen in je leven om voor jezelf te zorgen, het laatste wat je wilt is een type man aantrekken die een "vogeltje" haar gebroken vleugels wilt fixen en dan denken dat hij die vleugels bezit en alles kan doen met het "vogeltje" wat hij er mee wilt doen! Dus fix die gebroken vleugels eerst, zodat wanneer jij stapt naar de huwelijksmarkt dan weet jij wat je waard bent! en dan weet jij wat je op de tafel brengt en eist als er een aanzoek komt in ruil voor dat!

Luister naar me, ga niet wanhopig zijn in jou leven en verwachten dat een man de oplossing is voor jou problemen. En je verwacht dat er een prins op het witte paard komt op zijn knieën om jou te redden van jou leven die je niet wilt leiden zoals ze dat doen in die sprookjes verhalen.

Maak wat van je leven zodat niemand hoeft te komen om jou te "redden" van jouw leven. Vul het in zoals jij dat wilt. En soms dien je jezelf te geven wat je wenst wat een ander je zou geven. Dus koop die bos bloemen voor je zelf, koop die 5 karaat gouden ring voor je zelf en trakteer jezelf op een weekendje weg all inclusive honey!!

Investeer in je zelf en ken je waarde. Zorg voor je zelf.

AsalRifiyyah.
[/SIZE]


22-08-2015, 20:28


Welkom terug

22-08-2015, 20:29

Citaat door Fiery:
Welkom terug
hiiiiiiiii

omgggg, een hele week zonder m.nl overleefd

Hoe is tie

22-08-2015, 22:35
Thumbs up! Zo is het!!

22-08-2015, 22:38


Omg. Even een deken over me hoofd gooien. Plaatsvervangende schaamte.

22-08-2015, 22:40

Citaat door Idylle:
Thumbs up! Zo is het!!


Know your worth honey!!!

22-08-2015, 22:44

Citaat door anno-nu:
Omg. Even een deken over me hoofd gooien. Plaatsvervangende schaamte.
Haha Ik ken dat gevoel

22-08-2015, 22:46

Citaat door anno-nu:
Omg. Even een deken over me hoofd gooien. Plaatsvervangende schaamte.


Citaat door Dunya.:
Haha Ik ken dat gevoel
Jullie weten je waarde niet meiden.
Indien je dat wist zou je niet schamen om de harde waarheid
Ga maar voort en geef je zelf weg aan mannen zodat ze gebruik van jullie maken. Maar kom jullie onzekerheid en wanhoop en neppen lhaya niet in mijn topic spuwen. Deze topic is bedoeld voor de sterke zelfbewuste vrouwen.

Lhaya zit niet in de waarheid. Dat is geen Lhaya.

22-08-2015, 23:06
Gosh, dit zou verplicht leesvoer moeten zijn voor ieder meisje/ vrouw.

22-08-2015, 23:09

Citaat door AsalRifiyyah:
Jullie weten je waarde niet meiden.
Indien je dat wist zou je niet schamen om de harde waarheid
Ga maar voort en geef je zelf weg aan mannen zodat ze gebruik van jullie maken. Maar kom jullie onzekerheid en wanhoop en neppen lhaya niet in mijn topic spuwen. Deze topic is bedoeld voor de sterke zelfbewuste vrouwen.

Lhaya zit niet in de waarheid. Dat is geen Lhaya.
Ja vast. Maar wil je wat doen aan je woordenschat. Lieverd.