Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Knoflook shampoo

Lailaax3
18-08-2015, 21:13

Salaam alaykoem, Ik wil graag een knoflookshampoo bestellen , maar ik weet niet zo goed wat ik hier van moet verwachten. Heeft iemand ervaring met knoflook shampoo? Welke gebruiken jullie en vanwaar bestellen jullie deze?

El_7nina
19-08-2015, 11:08
www.livayi.com (het is de eerste fles) en gebruik het nu al bijna een jaar, je ruikt wel iets sterks dat gemaskeerd wordt door een lekkere geur dus geen vieze kruid/knoflook geir ofzo en merkte gelijk verschil dus nieuwe haartjes, voller haar, geen roos, geen vettige hoofdhuid na 1 dag. En de fles gaat echt heeel lang mee! Een echte aanrader hoor

Lailaax3
19-08-2015, 11:15
www.livayi.com (het is de eerste fles) en gebruik het nu al bijna een jaar, je ruikt wel iets sterks dat gemaskeerd wordt door een lekkere geur dus geen vieze kruid/knoflook geir ofzo en merkte gelijk verschil dus nieuwe haartjes, voller haar, geen roos, geen vettige hoofdhuid na 1 dag. En de fles gaat echt heeel lang mee! Een echte aanrader hoorShoekraan meid :) De welke gebruik je die van 400 ml of van 250 ml?

El_7nina
19-08-2015, 11:31
Deze, Herbalicea shampoo haaruitval 400ml.

Lailaax3
19-08-2015, 11:36

Deze, Herbalicea shampoo haaruitval 400ml. Dank je meid, merk je echt veel verschil ? Want ik lijdt al jaren aan haaruitval vroeger had ik echt dik haar en nu is mijn haar echt dun geworden.

El_7nina
19-08-2015, 12:00
Ik ben op natuurlijk overgegaan omdat ik in eerste instantie hele erge jeuk had door normale shampoos. Ik had haaruitval, droge haren, vettige hoofdhuid na 1 dag, mijn krullen waren futloos. Ik had echt alles geprobeerd en toen ik naar deze shampoo ging veranderde alles. Ik gebruik sindsdien ook geen conditioner of haarspul meer. Alleen beetje kokosolie na het douchen voor de puntjes thats it. En nu heb ik gewoon gezond voller haar, geen haaruitval meer en me krullen zijn terug. :D

Lailaax3
19-08-2015, 22:35
Dank je wel lieve meid om je ervaring met me te delen. Ik heb net de shampoo besteld. Hoeveel x per week gebruik jij de shampoo?

-Speciaal
19-08-2015, 22:51
Interessant. Alleen twee nadelen: iedere keer wanneer die shampoo op is moet je weer 30 euro betalen.. vind ik wel prijzig En er zit SLS in.. :(

SweetOldTimes
23-08-2015, 16:30
Ik lees mee, ook ik zoek een goede shampoo.