Bekijk volle/desktop versie : 'Decadentste huwelijk ooit' zorgt voor 'zure oprispingen' bij buurtbewoners



18-08-2015, 03:13
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150816_01820052

18-08-2015, 05:09


Als hij het geld ervoor heeft, why not. Ikzelf vind het geldverspilling dat hij beter aan arme mensen kan geven.

Maar 'straten afzetten' gaat te ver. Gewoon oppakken voor verstoring van de openbare orde en een nachtje laten zitten.

Ik ben van iedereen zijn ding laten doen maar zodra je anderen gaat benadelen gelijk de zweep erover heen.

P.S. aan de andere kant...als hij straten kan laten afzetten ligt dat aan de gemeente daar en niet aan hemzelf

18-08-2015, 05:13
Ik heb te snel gelezen....want inderdaad...

" 'We zullen een fikse boete opsturen voor het verstoren van de openbare orde en geluidsoverlast. De situatie liep duidelijk uit de hand. Zoveel mensen op zo'n kleine oppervlakte zonder politiebescherming: het is onverantwoord.'

Eigenlijk een beetje kinderachtig om met zo'n smoes aan te komen terwijl die straten waarschijnlijk met toestemming zijn afgezet maar alleen daarvoor zou hij wel een leuke boete mogen krijgen van mij.


Dit kan ik dan ook weer waarderen van die gozer:

e bruidegom heeft laten weten dat hij de boete met veel plezier wil betalen: 'Het is een kleine prijs voor het huwelijk van mijn dromen.'

18-08-2015, 07:11
Wat een totaal decadente LUL.