Bekijk volle/desktop versie : Brood kneden vraagje?



07-04-2005, 22:07
salaam alaikoem,

Ik heb een vraagje...Ik zoek een apparaat waarmee je brood kan kneden ik heb op marktplaats.nl gekeken .. ik heb naar broodmachine gekeken (maar die maakt het brood heb ik dus nix aan).. kneedmachine heb ik ook geprobeerd maar is allemaal duur ..weet iemand misschien waar ik goedkoop zo'n apparaat kan vinden.

Vast bedankt

Walaikoem salaam

07-04-2005, 22:13


er is iemand hier actief op het forum die ze verkoopt voor 140 euro ze komt uit rotterdam ik zal effe haar nummer voor je zoeken

07-04-2005, 22:16
Maar een broodbakmachine kneedt toch ook?

07-04-2005, 22:17
dankje meid ik hoor het wel van je ..

07-04-2005, 22:22



Citaat door SadGirl2004:
Maar een broodbakmachine kneedt toch ook?
Ja dat vraag ik me dus af dat weet ik niet misschien iemand die het weet?

Volgens mij moet je het deeg gekneed en al erin doen en dan maakt het apparaat het brood voor je

07-04-2005, 22:55

Citaat door Oegt123:
Ja dat vraag ik me dus af dat weet ik niet misschien iemand die het weet?

Volgens mij moet je het deeg gekneed en al erin doen en dan maakt het apparaat het brood voor je
Nee hoor een broodbakmachine kneed brood en alle soorten deeg voor je. En jij kiest er zelf voor of je het erin wilt bakken.

07-04-2005, 23:06

Citaat door Yara134:
Nee hoor een broodbakmachine kneed brood en alle soorten deeg voor je. En jij kiest er zelf voor of je het erin wilt bakken.
ja inderdaad, dat dacht ik ook al.

Nou dan kom je veel voordeliger uit met zo een machine i.p.v. een kneedmachine die meestal toch maar 1 functie heeft en zo vreselijk duur is.