Bekijk volle/desktop versie : Karakter.. Geduld.. Of niet bij elkaar passen



17-08-2015, 19:34
Dames,

Ik ga nu een paar maanden met een jongen.
Hij is lief leuk grappig alles!
Nou hebben wij in een paar weken tijd ontzettend veel discussies gehad.
Is dat normaal? Omdat je elkaar dan leert kennen?

Discussie over, dat als ik eerlijk ben is hij heel hard wat niet nodig is. Irritaties. Hij alles uit mijn mond wilt horen terwijl hij ook zelf mee kan denken. Ik moderner ben opgevoed dan hij. en ga zo maar door. Aanpassen aan elkaar is normaal. Maar elkaar veranderen qua karakter, en doen en laten, normen en waarden, dat gaat niet werken.
Kan het liggen omdat ik Arabier ben en best modern, en hij berber is en een strenge familie achter zich heeft?! Niet zo zeer streng. Maar veel gaat zoals vroeger.

Wie van jullie gaat met een riffi of kan me tips geven. Want ik wil het graag redden. Maar ik ben bang als ik hem weer een kans geef, dat er geen verandering in komt, en wij qua levensstijl niet bij elkaar passen.

17-08-2015, 19:52


Als je weet dat je qua leefstijl niet bij elkaar past waarom verspillen jullie dan jullie tijd aan elkaar.. Zonde hoor..

17-08-2015, 20:00
Modern met wat?

17-08-2015, 20:02

Citaat door Kiya:
Als je weet dat je qua leefstijl niet bij elkaar past waarom verspillen jullie dan jullie tijd aan elkaar.. Zonde hoor..
What she said.

Hij denkt dat hij jou wat traditioneler kan maken en jij denkt dat hij wat losser gaat worden. Je gaat niemand kunnen veranderen. Just cut your losses

17-08-2015, 20:12



Citaat door n00B:
What she said.

Hij denkt dat hij jou wat traditioneler kan maken en jij denkt dat hij wat losser gaat worden. Je gaat niemand kunnen veranderen. Just cut your losses
Mooie aanvulling.. Mensen maken een keuze in een partner en gaan die dan proberen te veranderen dat is best kwetsend eigenlijk en niet goed voor het zelfvertrouwen.... Alsof die andere zegt je bent eigenlijk niet goed genoeg en ik moet eerst even wat aanpassingen doen.. Kies gewoon makkelijk, iemand die al helemaal voldoet aan je eisen... En dat je af en toe water bij de thee moet doen is logisch..

17-08-2015, 20:16
Wat een Drh Phils hebben we hier toch zeg.
Verborgen diamanten.

17-08-2015, 20:49

Citaat door Kiya:
Mooie aanvulling.. Mensen maken een keuze in een partner en gaan die dan proberen te veranderen dat is best kwetsend eigenlijk en niet goed voor het zelfvertrouwen.... Alsof die andere zegt je bent eigenlijk niet goed genoeg en ik moet eerst even wat aanpassingen doen.. Kies gewoon makkelijk, iemand die al helemaal voldoet aan je eisen... En dat je af en toe water bij de thee moet doen is logisch..


Citaat door elGuapo:
Wat een Drh Phils hebben we hier toch zeg.
Verborgen diamanten.
Kiya en N00B, mee eens. Wijze leden.

17-08-2015, 20:52

Citaat door n00B:
What she said.

Hij denkt dat hij jou wat traditioneler kan maken en jij denkt dat hij wat losser gaat worden. Je gaat niemand kunnen veranderen. Just cut your losses
Luister naar deze man. Hij weet wat hij zegt.