Bekijk volle/desktop versie : 'IS-leider verkrachtte Amerikaanse gijzelaar'



15-08-2015, 07:39

Citaat:
De Amerikaanse gijzelaar Kayla Mueller is geregeld misbruikt door leider Abu Bakr al-Baghdadi van Islamitische Staat.
Haar ouders hebben dat gezegd in een interview dat ABC News vrijdag uitzond.

De 26-jarige hulpverlener Mueller stierf in februari, waarschijnlijk toen haar onderkomen werd gebombardeerd.

Volgens de zender bracht al-Baghdadi Mueller persoonlijk naar een ander kopstuk van Islamitische Staat, de Tunesiër Abu Sayyaf. In zijn huis zou ze gevangen zijn gehouden.

Al-Baghdadi zou geregeld zijn langsgekomen om Mueller te misbruiken. Twee yezidi-meisjes, die ook vastzaten bij Abu Sayyaf, hebben dat tegen de Amerikanen gezegd.

Hulpverlener
Mueller werkte als hulpverlener in het grensgebied van Syrië en Turkije. Ze werd in augustus 2013 ontvoerd toen ze op de terugweg was van een bezoek aan de Syrische stad Aleppo. Na anderhalf jaar gevangenschap kwam ze om.

Na haar dood joegen de VS op Abu Sayyaf. Commandotroepen schoten hem tijdens een speciale operatie dood.
http://www.nu.nl/buitenland/4106876/is-leider-verkrachtte-amerikaanse-gijzelaar.html

15-08-2015, 07:48


Haar brief

[video=youtube;AMpCUKwRf4o]https://www.youtube.com/watch?v=AMpCUKwRf4o[/video]

15-08-2015, 08:03
ziek man die isis.

mijn ouders kijken met verbazing naar hun praktijken.
hun goede hart kan het niet aan en om die reden weten mijn ouders sinds kort dat isis geen moslims zijn alhamdullilah.
moslims doen zulke dingen niet.

15-08-2015, 08:10

Citaat door Hanane_hanouti:
ziek man die isis.

mijn ouders kijken met verbazing naar hun praktijken.
hun goede hart kan het niet aan en om die reden weten mijn ouders sinds kort dat isis geen moslims zijn alhamdullilah.
moslims doen zulke dingen niet.
Mocht dit waar zijn, ziek inderdaad

Maar hoe weet je dat dit bericht waar is?


Citaat:
49.6 O you who have believed, if there comes to you a disobedient one with information, investigate, lest you harm a people out of ignorance and become, over what you have done, regretful.

15-08-2015, 08:13



Citaat door citroenschijfje:
Mocht dit waar zijn, ziek inderdaad

Maar hoe weet je dat dit bericht waar is?
Wat bedoel je precies schat?
iedereen kan op tv beelden zien wat isis uitspookt en dat strookt niet met de islam.
wij vinden het in ieder geval afschuwelijk bij ons thuis en spotten met die isis zionisten