Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Werkt er iemand bij de ABN AMRO? HELP

VisagisteKhroma
14-08-2015, 09:33

Ik ben opgelicht... geld weg. Geen gegevens van de persoon behalve een bankrekeningnr. Wat kan ik doen?!

MissieSara
14-08-2015, 14:11
De bank kan niets voor je doen. Je kunt online aangifte doen bij de Politie. Dan ken jij de wetten voor de consumenten nog niet in Nederland. De bank kan zeker wel wat doen. Check je pm visagiste.

orientelqueen
15-08-2015, 14:20
Valt echt wat aan te doen. Bel de bank en politie op.

Izma
15-08-2015, 18:26
Dat zeg je goed, de wetten voor de consument. In dit geval betreft het geen consumentenkoop maar een reguliere koop (particulieren onderling), tussen die twee bestaat een wezenlijk verschil; waaruit in beide gevallen andere rechten en plichten voortvloeien. Kort gezegd; zij is in dit geval geen consument. Ik stel voor dat je in het vervolg eerst uitzoekt waarover je spreekt. Je hebt gelijk. Alleen bij automatische incasso valt er nog wat te herstellen. Mocht iemand zelf een bedrag overgemaakt hebben dan is de kans klein het bedrag terug te boeken. De meeste banken zijn ook niet bereid om hier iets mee te doen. Je zult alleen te horen krijgen zelf aangifte te doen bij de politie. Een bank is tenslotte een financiƫle instelling en geen politiebureau. Ik denk dat de bank alleen in actie komt als het om hele hoge bedragen gaat.