Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Louboutins kopen (relatief) goedkope prijs; iemand adres?

Miss_Kebdania17
13-08-2015, 10:33

Hi you all.. Aangezien ik bijna in het huwelijksbootje stap, ben ik nog opzoek naar bridal shoes. Aanvankelijk had ik gedacht aan Louboutins (so kate nude 120).. Ik heb het internet afgeschuimd, maar ze blijken of erg duur te zijn of erg cheap (namaak) Aangezien ik opzoek ben naar de echte, had ik graag willen weten of iemand een leuk adresje kent waar je ze vandaan kunt halen. (België of Nederland) Andere schoentips zijn ook welkom.

EyeCt
13-08-2015, 19:23
Ik zie heel veel betaalbare schoenen: https://www.google.nl/search?q=bruidschoenen&oq=bruidschoenen&aqs=chrome..69i57.6220j0j4&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8#q=bruidsschoenen&tbs=vw:g&tbm=shop&start=0

MAROKKOPUUNTNL
14-08-2015, 12:46
Echte louboutins heb je nergens voor een spotprijsje, dus je zal altijd ofwel de originele prijs betalen ofwel nog meer als je ze niet in de originele winkel koopt. Succes!

Miss_Kebdania17
14-08-2015, 14:15
Echte louboutins heb je nergens voor een spotprijsje, dus je zal altijd ofwel de originele prijs betalen ofwel nog meer als je ze niet in de originele winkel koopt. Succes! Dank u! Ja nepperds wil ik niet en aan echte wil ik niet zoveel uitgeven. Luxe probleem :p

MAROKKOPUUNTNL
14-08-2015, 14:17

Dank u! Ja nepperds wil ik niet en aan echte wil ik niet zoveel uitgeven. Luxe probleem :p Wat je wel kan doen is deze site volgen: www.designer-vintage.com Hier verkoopt men luxe producten, soms tweedehands maar soms ook geheel nieuw. De prijzen zijn niet zo laag, maar ook niet zo hoog als in de winkel.