Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ik voel me dik en lelijk

Pagina's : [1] 2

_Superwoman
09-08-2015, 10:49

Ik ben sinds mijn huwelijk bijna 10 kilo aangekomen.. ( jaar) ik vind het zo moeilijk om gedisiplineerd af te vallen.. ik wil mijn oude gewicht terug.. ik heb al een paar keer de vraag gehad of ik zwanger ben.. :-( waar begin ik!!!

Zulfikar
09-08-2015, 10:51
Wat eet je dagelijks ? Wat heb je gisteren gegeten ?

_Superwoman
09-08-2015, 11:03
Wat eet je dagelijks ? Wat heb je gisteren gegeten ?Gister was ik de hele dag super druk dus had geen tijd om te koken.. ontbijt was 2 volkoren boterhammen met boter en hagelslag en een kop koffie middag 2 pecanbroodjes en wat bastogne koekjes en een energiedrankje avond heeft me man een hamburger in elkaar geflanst met rundgehakt chedderkaas uien en hamburgersaus ik kreeg laat in de avond nog honger dus heb nog 2 boterhammen met hagelslag gegeten..

Zulfikar
09-08-2015, 12:08
Gister was ik de hele dag super druk dus had geen tijd om te koken.. ontbijt was 2 volkoren boterhammen met boter en hagelslag en een kop koffie middag 2 pecanbroodjes en wat bastogne koekjes en een energiedrankje avond heeft me man een hamburger in elkaar geflanst met rundgehakt chedderkaas uien en hamburgersaus ik kreeg laat in de avond nog honger dus heb nog 2 boterhammen met hagelslag gegeten.. Hmm.. Wat jij moet doen is dit ; Eet enkel volkorenbrood. Hagelslag moet je niet eten. Voeding waar suiker in zit moet je vermijden. Als je koffie drinkt, drink het dan zwart. Energieblikje zitten vol met suiker. Afblijven. Drink de sugar free blikjes. Hamburgers zitten vol met bewerkt voedsel. Dus blijf ook daar van af. Wat je wel moet eten ; gezond en onbewerkt voeding. Eet veel vis, kipfilet en mager vlees. Eet veel groenten. 2-3 volkorenboterhammen per dag is ok.. Probeer 5-6 keer per dag wat te eten. Bijvoorbeeld; om 10 uur 2 volkorenboterhammen met kipfilet. Om 1 uur een blikje tonijnsalade. Om 3 uur boterham met 2 eieren. Om 5 uur kan je wat mager vlees bakken. Probeer dus om de 2-3 uur wat te eten zodat je lichaam blijft werken met verteren. Dus eet veel vis, mager vlees en kip. Veel groenten. 1 fruit per dag. En drink 2 liter water dagelijks. In 2 maanden ben je makkelijk 10 kilo kwijt. Probeer er bij te sporten als het mogelijk is. Afvallen is 70% voeding 30% sporten. Eet gezond. Je bent wat je eet zeggen ze wel is.

Dinaa-
09-08-2015, 12:12

Zulfikar voeding die jij als tips geeft is too much! Daar ga je echt niet van afvallen lol

Zulfikar
09-08-2015, 12:23
Zulfikar voeding die jij als tips geeft is too much! Daar ga je echt niet van afvallen lol Wat is too much dan?

_Superwoman
09-08-2015, 12:24
Hmm.. Wat jij moet doen is dit ; Eet enkel volkorenbrood. Hagelslag moet je niet eten. Voeding waar suiker in zit moet je vermijden. Als je koffie drinkt, drink het dan zwart. Energieblikje zitten vol met suiker. Afblijven. Drink de sugar free blikjes. Hamburgers zitten vol met bewerkt voedsel. Dus blijf ook daar van af. Wat je wel moet eten ; gezond en onbewerkt voeding. Eet veel vis, kipfilet en mager vlees. Eet veel groenten. 2-3 volkorenboterhammen per dag is ok.. Probeer 5-6 keer per dag wat te eten. Bijvoorbeeld; om 10 uur 2 volkorenboterhammen met kipfilet. Om 1 uur een blikje tonijnsalade. Om 3 uur boterham met 2 eieren. Om 5 uur kan je wat mager vlees bakken. Probeer dus om de 2-3 uur wat te eten zodat je lichaam blijft werken met verteren. Dus eet veel vis, mager vlees en kip. Veel groenten. 1 fruit per dag. En drink 2 liter water dagelijks. In 2 maanden ben je makkelijk 10 kilo kwijt. Probeer er bij te sporten als het mogelijk is. Afvallen is 70% voeding 30% sporten. Eet gezond. Je bent wat je eet zeggen ze wel is. Sokran voor de tips!

Confusedd
09-08-2015, 12:35
Irem capsules? Ik lees daar heel veel ervaringen over!

Zulfikar
09-08-2015, 12:40
Irem capsules? Ik lees daar heel veel ervaringen over! Nooit aan zulke dingen beginnen. Afvallen is heel makkelijk. Minder binnenkrijgen dan je verbrandt. Zo zit het. Gewoon anders eten en je ziet in 2-3 weken al een groot verschil.

Confusedd
09-08-2015, 13:01
Nooit aan zulke dingen beginnen. Afvallen is heel makkelijk. Minder binnenkrijgen dan je verbrandt. Zo zit het. Gewoon anders eten en je ziet in 2-3 weken al een groot verschil. I know bro maar als steuntje in de rug

Bloempje25
09-08-2015, 13:17
Weten wat je eet, bewegen, weinig snacken

koffieverkeerd-
11-08-2015, 00:40
Nooit aan zulke dingen beginnen. Afvallen is heel makkelijk. Minder binnenkrijgen dan je verbrandt. Zo zit het. Gewoon anders eten en je ziet in 2-3 weken al een groot verschil. hoe weet ik hoeveel ik verbrand?

orientelqueen
11-08-2015, 00:46

[QUOTE=Dinaa-;128857575]Zulfikar voeding die jij als tips geeft is too much! Daar ga je echt niet van afvallen lol[/QUOTE Klopt boterhammen moet je niet doen. Kh Arm werkt anders echt niet. Misschien 1 boterham of zo dan spelt. Veel sla fruit en groente en vooral geen kh.

citroenschijfje
11-08-2015, 08:34
[QUOTE=Dinaa-;128857575]Zulfikar voeding die jij als tips geeft is too much! Daar ga je echt niet van afvallen lol[/QUOTE Klopt boterhammen moet je niet doen. Kh Arm werkt anders echt niet. Misschien 1 boterham of zo dan spelt. Veel sla fruit en groente en vooral geen kh. koolhydraten heb je nodig dit werkt bij mij het best wanneer ik wil afvallen: ontbijt: havermout met melk en een banaan als zoetmaker er door heen lunch: 3 sneetjes volkoren bruin brood met beleg, meestal kaas. zoete beleg vermijd ik avondeten: pasta met kipfilet of vis en groente of salade 1,5 liter water per dag! Tussendoor als ik honger krijg: max 3 sneetjes volkoren brood met beleg, yoghurt of fruit Ik zorg ervoor dat ik niet meer dan 1300 calorieen per dag eet (misschien is dit te weinig? maar ik rekende ooit uit dat dit het best bij mijn lengte werkt als ik wil afvallen omdat de regel is dat je 500 calorieen minder per dag inneemt dan je lichaam normaal nodig heeft)

dina79
11-08-2015, 09:28
Ik ben sinds mijn huwelijk bijna 10 kilo aangekomen.. ( jaar) ik vind het zo moeilijk om gedisiplineerd af te vallen.. ik wil mijn oude gewicht terug.. ik heb al een paar keer de vraag gehad of ik zwanger ben.. :-( waar begin ik!!! ik heb precies het tegenovergestelde voel me dun en lelijk :(

Pagina's : [1] 2