Bekijk volle/desktop versie : Romantische weekendje weg



08-08-2015, 19:58
Ik wil mijn man graag verassen met een weekendje weg voor zijn verjaardag. Helaas heb ik vakantiedagen meer over, dus zal het in Nederland/Belgie/Duitsland plaats moeten vinden.

Alle ideetjes zijn zeer welkom!

08-08-2015, 21:21


Ik ga Milaan regelen in okt.

08-08-2015, 21:23
In België of nedérlamd heb je van die kasteel achtige herenhuizen in natuurgebieden,,,,,leuk voor een 2 daagde overnachting ,,,,,en samen door de natuur slenteren/ fietsen ,,,,,lekker in de natuur picknicken,,,,,,,

08-08-2015, 21:29
http://www.kasteelovernachtingen.nl/kastelen/1.htm

08-08-2015, 23:32


Top, daar ben ik naar op zoek.

09-08-2015, 01:03
Nog niemand gestruikeld over dat jij hem wilt ver Assen?


@ts ik lees mee. .

09-08-2015, 01:05

Citaat door Miep.:
Nog niemand gestruikeld over dat jij hem b werkt ver Assen?


@ts ik lees mee. .
Las er overheen . Denk niet dat ts haar man af wil fikken hoor!

09-08-2015, 01:06
Wat voor de een romantisch is hoeft voor de ander niet leuk te zijn,,,,een dag is pas romantisch waneer allebei de personen er van kunnen genieten,,,,dus probeer in zo een dag of weekeind iets te verzinnen wat hij bv ook leuk vind,,,,,,zo kan hij de kracht op brengen om zogenaamd romantisch te gaan doen in de avond met jou,,,,,,,

09-08-2015, 01:34
Texel zeeland Maastricht brugge luik dusseldorf. Vroeg vertrekken welness arrangement avond luxe uit eten slapen volgende dag de stad verkennen en weer richting huis

09-08-2015, 23:19

Citaat door Souhaiilaa:
Ik wil mijn man graag verassen met een weekendje weg voor zijn verjaardag. Helaas heb ik vakantiedagen meer over, dus zal het in Nederland/Belgie/Duitsland plaats moeten vinden.

Alle ideetjes zijn zeer welkom!
Brugge, Oud Peelaerthuis. Brugge is een erg leuke stad en niet ver van Zeebrugge. Het hotel beschikt over eigen sauna en wellness dewelke je kan afhuren.

Kasterlee, een groen domein. Erg rustige omgeving. Naam van hotel ontgaat me maar kan ik wel bezorgen. Zeker de moeite.

Namen, daar heb je een groot kasteel en kan je ook mooie omgeving verkennen, bijna bergbeklimmen [emoji43]