Bekijk volle/desktop versie : 7000 of minder voor je bruiloft? LUKT NIET!!!



Pagina's : [1] 2

07-04-2005, 11:14
Mensen...

Volgens mij is het helemaal niet haalbaar om je bruiloft onder de 7000,- te houden. Volgens mij alleen als je het thuis zou doen.

Ik heb meerdere cateraars benaderd en geen van hun komt onder de 7000. Dat betekend dus dat je alleen al aan het eten/decoratie/bediening 7000 kwijt kunt zijn. Waar is dan nog de zaal, de negaffa, de fotograaf/camera, dj/band?!!!!!

Wij Marokkanen met onze belachelijkheid!

Groet,

Een gefrusteerde Noor

07-04-2005, 11:30



Citaat door Noor Noor:
Mensen...

Volgens mij is het helemaal niet haalbaar om je bruiloft onder de 7000,- te houden. Volgens mij alleen als je het thuis zou doen.

Ik heb meerdere cateraars benaderd en geen van hun komt onder de 7000. Dat betekend dus dat je alleen al aan het eten/decoratie/bediening 7000 kwijt kunt zijn. Waar is dan nog de zaal, de neggafa, de fotograaf/camera, dj/band?!!!!!

Wij Marokkanen met onze belachelijkheid!

Groet,

Een gefrusteerde Noor
Dat is zeer zeker wel mogelijk.

waarom een cateraar nemen je kan ook gewoon een paar kokkins nemen die het eten bereiden.
Wat dacht je van schapen kopen en die naar een bakkerij brengen om in de oven te laten bereiden en je kan zelf ruim van te voren bestalla maken en die in de vriezer bewaren.
decoratie kan je gewoon huren bij nederlandse bedrijven die zijn ook niet zo duur alleen krijg je geen marokkaanse decoratie.

07-04-2005, 11:38

Citaat door beppie_truus:
Dat is zeer zeker wel mogelijk.

waarom een cateraar nemen je kan ook gewoon een paar kokkins nemen die het eten bereiden.
Wat dacht je van schapen kopen en die naar een bakkerij brengen om in de oven te laten bereiden en je kan zelf ruim van te voren bestalla maken en die in de vriezer bewaren.
decoratie kan je gewoon huren bij nederlandse bedrijven die zijn ook niet zo duur alleen krijg je geen marokkaanse decoratie.
inderdaad

Bij mij zal het niet meer kosten als 3000euro inshAllah dus het is perfect mogelijk!

Geen cateraar, enkel mn ma en co die zullen koken inshAllah.

07-04-2005, 11:43

Citaat door Mysticalia:
inderdaad

Bij mij zal het niet meer kosten als 3000euro inshAllah dus het is perfect mogelijk!

Geen cateraar, enkel mn ma en co die zullen koken inshAllah.
allah kemel bieghier inshallah.


Ik ben van mening dat bruiden een beetje hun eisen moeten aanpassen aan het budget dat ze hebben je kan immers geen feest geven van €10000 als je maar € 7000 hebt.

Wees wat vindingrijk en ga op zoek naar alternatieven

07-04-2005, 11:49



Citaat door beppie_truus:
allah kemel bieghier inshallah.


Ik ben van mening dat bruiden een beetje hun eisen moeten aanpassen aan het budget dat ze hebben je kan immers geen feest geven van €10000 als je maar € 7000 hebt.

Wees wat vindingrijk en ga op zoek naar alternatieven
Amine InshAllah.

Inderdaad. Ieder kent zijn/haar budget en daarbij verspilling is echt niet goed .

07-04-2005, 11:49
Volgens mijn laatste prognose zal onze bruiloft inshaAllah niet meer dan 6500 kosten, en dan ben ik nog niet eens optimistisch, want volgens mijn schema zal het in dat geval 5800 euro zijn. En een catering? hahahahahaha voor 6900 op zn minst ja.

07-04-2005, 11:50
Oh ja, en het is een all-incl bruiloft, dus met negeffa, DJ, foto/cameravrouw, minimaal 300 gasten, mooiste zaal van Zaanstad-noord holland en serveersters.

07-04-2005, 11:52

Citaat door Mysticalia:
Amine InshAllah.

Inderdaad. Ieder kent zijn/haar budget en daarbij verspilling is echt niet goed .



doe zelf bijvoorbeeld een deel van de decoratie of ga familie en vrienden langs voor het lenen van borden en glazen scheelt je ook heel wat euro's

07-04-2005, 11:53

Citaat door mozlan:
Oh ja, en het is een all-incl bruiloft, dus met negeffa, DJ, foto/cameravrouw, minimaal 300 gasten, mooiste zaal van Zaanstad-noord holland en serveersters.
voorbeeld dat het best mogelijk is

07-04-2005, 12:00

Citaat door beppie_truus:



doe zelf bijvoorbeeld een deel van de decoratie of ga familie en vrienden langs voor het lenen van borden en glazen scheelt je ook heel wat euro's
of plastieken bekers scheelt je in afwas en zijn goedkoop



07-04-2005, 12:05

Citaat door Mysticalia:
of plastieken bekers scheelt je in afwas en zijn goedkoop


of ze allemaal naar de mac drive sturen en trakteren op een happymeal

07-04-2005, 12:08
Goed, er is dus een verschil. Je kunt je bruiloft goedkoper doen, maar dan zou je inderdaad minder krittisch moeten zijn. Helaas ga ik daar niet voor. Ik wil mijn moeder, zussen en schoonzussen niet zwetend en zwoegend in de keuken zien. Ik wil dat zij van mijn feest genieten en dat zij mij bij staan. En ik heb liever niet 30 verschillende soorten borden en glazen. Ik wil dat alles graag overeenkomt met elkaar. En zelf de decoratie doen? Daar heb ik dan tijd voor?

07-04-2005, 12:08



Citaat door beppie_truus:
of ze allemaal naar de mac drive sturen en trakteren op een happymeal
je zou verschieten hoeveel je bespaart



07-04-2005, 12:09

Citaat door Noor Noor:
Goed, er is dus een verschil. Je kunt je bruiloft goedkoper doen, maar dan zou je inderdaad minder krittisch moeten zijn. Helaas ga ik daar niet voor. Ik wil mijn moeder, zussen en schoonzussen niet zwetend en zwoegend in de keuken zien. Ik wil dat zij van mijn feest genieten en dat zij mij bij staan. En ik heb liever niet 30 verschillende soorten borden en glazen. Ik wil dat alles graag overeenkomt met elkaar. En zelf de decoratie doen? Daar heb ik dan tijd voor?
kokkin inhuren en serveersters ipv catering gaat je heel wat schelen

decoratie, er zijn toch mensen zat tegenwoordig die dat doen?

07-04-2005, 12:12

Citaat door Noor Noor:
Mensen...

Volgens mij is het helemaal niet haalbaar om je bruiloft onder de 7000,- te houden. Volgens mij alleen als je het thuis zou doen.

Ik heb meerdere cateraars benaderd en geen van hun komt onder de 7000. Dat betekend dus dat je alleen al aan het eten/decoratie/bediening 7000 kwijt kunt zijn. Waar is dan nog de zaal, de neggafa, de fotograaf/camera, dj/band?!!!!!

Wij Marokkanen met onze belachelijkheid!

Groet,

Een gefrusteerde Noor
Lukt nooit alleen al de zaal is ongeveer 3000 euro.

Pagina's : [1] 2