Bekijk volle/desktop versie : Bruidegom eist schadevergoeding omdat zijn vrouw lelijk blijkt te zijn



Pagina's : [1] 2

04-08-2015, 21:04
Dames dit moeten jullie echt lezen.

http://www.metronieuws.nl/mode/2015/08/bruidegom-klaagt-lelijke-bruid-zonder-make-up-aan

04-08-2015, 21:10


Mannen zijn dom [emoji57]

04-08-2015, 21:11
De Algerijn vertelde de rechter verder dat hij dacht dat zijn vrouw een inbreker was, waardoor hij „doodsangsten uitstond."

Wat een overdrijver!

04-08-2015, 21:12
Hahahah


Hefftigg Allemaal....

04-08-2015, 21:17



04-08-2015, 21:23
Klaagt zij hem toch aan voor een of andere reden. Maakt de rechter toch niets uit wat er voorbij komt in de rechtbank.

04-08-2015, 21:27
Vind dat ie wel lef heeft hoor?
Ik bedoel hoe lelijk zal ze wel niet zijn?
Misschien heeft ze wel een goed hart.

04-08-2015, 21:46




Doet me trouwens denken aan een geval in China waarvan een vrouw plastische chirurgie heeft ondergaan zonder dat haar man het wist. Maar hij voelde zich bedrogen nadat zijn kinderen 'lelijk' zijn geboren. En zo is hij te weten gekomen dat zijn vrouwtje vroeger een 'lelijk eendje' was en heeft hij de scheiding aangevraagd én hij heeft ook een schadevergoeding gekregen

05-08-2015, 01:18
Wat een verschil, die chinese vrouw

05-08-2015, 09:58
Klaagt zij hem toch ook aan.
Wegens niet kunnen ontmaagden omdat zijn piemel te klein was.
Hij zal vast een fotomodel zijn..

05-08-2015, 10:01

Citaat door AMANI_86:




Doet me trouwens denken aan een geval in China waarvan een vrouw plastische chirurgie heeft ondergaan zonder dat haar man het wist. Maar hij voelde zich bedrogen nadat zijn kinderen 'lelijk' zijn geboren. En zo is hij te weten gekomen dat zijn vrouwtje vroeger een 'lelijk eendje' was en heeft hij de scheiding aangevraagd én hij heeft ook een schadevergoeding gekregen

Deze is erg man. pff

05-08-2015, 10:26

Citaat door AMANI_86:




Doet me trouwens denken aan een geval in China waarvan een vrouw plastische chirurgie heeft ondergaan zonder dat haar man het wist. Maar hij voelde zich bedrogen nadat zijn kinderen 'lelijk' zijn geboren. En zo is hij te weten gekomen dat zijn vrouwtje vroeger een 'lelijk eendje' was en heeft hij de scheiding aangevraagd én hij heeft ook een schadevergoeding gekregen
Echt erg zeg.

Wel een knappe vent om eerlijk te zijn voor dat volk.

05-08-2015, 10:32


Groot gelijk! Je trouwt gewoon met iemand die een masker draagt, tfu! Weet je wel hoe erg dat is voor ons mannen? Echt zwaar bedrogen kom je dan uit. Ik hoop dat hij de zaak wint!

Het is genoeg geweest met jullie gefake vrouwtjes! Accepteer je lelijkheid en wie je bent! Heb er vrede mee! Probeer de mannen niet te bedriegen met een kilo plamuur! Net alsof je iets origineels denkt te hebben gekocht en thuis kom je erachter dat het gewoon een fake is!! DE PIJN!

05-08-2015, 11:05
Net als in die marokkaanse series. Die vrouwen hebben zoveel make-up op. Dat is gewoon smerig om te zien.

05-08-2015, 11:08

Citaat door ze3ma:
Groot gelijk! Je trouwt gewoon met iemand die een masker draagt, tfu! Weet je wel hoe erg dat is voor ons mannen? Echt zwaar bedrogen kom je dan uit. Ik hoop dat hij de zaak wint!

Het is genoeg geweest met jullie gefake vrouwtjes! Accepteer je lelijkheid en wie je bent! Heb er vrede mee! Probeer de mannen niet te bedriegen met een kilo plamuur! Net alsof je iets origineels denkt te hebben gekocht en thuis kom je erachter dat het gewoon een fake is!! DE PIJN!
waarom kies je er dan voor om iemand te huwen die make-up draagt?
dan kies je toch maar voor een naturel persoon?

Ik vind het eigen schuld dikke bult.

Pagina's : [1] 2