Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Detox thee (tuinen?)

Nadya3
04-08-2015, 17:08

Hallo Dames, Wie heeft er ervaring met zo`n Detox thee kuur? Ik hoorde er laatst iets over via een vriendin en vroeg me af of het iets is. Ik heb zelf heel erg last van verstopping en mn darmen zijn erg van slag. Mijn buik is zooo opgezwollen dat ik wel zwanger lijk.:jammer: groetjes nadya

girly-girl
06-08-2015, 01:02
Up Ik zou dit ook wel willen weten, ik lees Mee

gayata
06-08-2015, 01:06
Geen ervaring met die thee. Pruimen werken tegen verstopping, havermout brengt de stofwisseling op gang dus mix die in een kom met yoghurt ontbijt er mee.

Atlantic81
06-08-2015, 10:27
Hallo Dames, Wie heeft er ervaring met zo`n Detox thee kuur? Ik hoorde er laatst iets over via een vriendin en vroeg me af of het iets is. Ik heb zelf heel erg last van verstopping en mn darmen zijn erg van slag. Mijn buik is zooo opgezwollen dat ik wel zwanger lijk.:jammer: groetjes nadya Sorry ik ben geen dame maar detox heb ik een tijdje genomen. Mijn advies is om naar je huisarts te gaan want als je buik zo erg opgezwollen raakt dan is dat een teken dat je aan de bel moet trekken. Detox is puur voor het ontgiftigen van je lichaam en niet voor je stoelgang.

Quoter
06-08-2015, 13:10

Vezelrijk eten en groene smoothies in de ochtend drinken! En als aanvulling daarop kun je chlorella algen slikken. 6 stuks per dag, mag in 1 keer. Lees hier wat het is: http://www.optimalegezondheid.com/gezonde-algen-chlorella-en-spirulina/ Mocht je het willen kopen, raad ik je aan die gene te kopen die in Korea gemaakt worden. Omdat het daar in een kas wordt geproduceert. Hier in NL wordt in open lucht gedaan waardoor er alsnog van alles in kan komen.

Nadya3
07-08-2015, 11:01
Geen ervaring met die thee. Pruimen werken tegen verstopping, havermout brengt de stofwisseling op gang dus mix die in een kom met yoghurt ontbijt er mee. Heb ik al geprobeerd helpt niet.

Nadya3
07-08-2015, 11:03
Sorry ik ben geen dame maar detox heb ik een tijdje genomen. Mijn advies is om naar je huisarts te gaan want als je buik zo erg opgezwollen raakt dan is dat een teken dat je aan de bel moet trekken. Detox is puur voor het ontgiftigen van je lichaam en niet voor je stoelgang. Ik wil eerst de thee proberen om te kijken of de opgeblazen gevoel weg gaat en ook voor het detox effect. Als deze kuur niet helpt ga ik idd. Naar huisarts

Snoopcat
13-08-2015, 10:21
Lees veel goede dingen over Bootea teatox.