Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Haarverf over highlights?

islam-love
03-08-2015, 00:08

Dames, Haarverf over highlights (highlights 2 weken terug laten doen). Kan dat verkeerd uitpakken? Hoe groot is de kans?

islam-love
03-08-2015, 00:10
Oh het gaat om de kleur blond. Is wel zo handig erbij te vermelden :hihi:

gayata
03-08-2015, 00:26
Het kan in elk geval lelijk worden. En twee keer achter elkaar blond is ook heel schadelijk

unhappy_
03-08-2015, 01:33
Oh het gaat om de kleur blond. Is wel zo handig erbij te vermelden :hihi: 4 weken terug had ik mijn haar geverfd, maar was echt mislukt (rood geworden), hier bij de kapper proberen te fixen, maar de rode gloed bleef. in marokko voor mn bruiloft moest ik mn haren verven, durfde eigenlijk niet. de kapster had eerst hele blonde highlights gezet en daarna is ze er met verf overheen gegaan, ik ben echt zo blij die rode gloed is weg en heb mooi kleurtje nu.

islam-love
03-08-2015, 02:02

4 weken terug had ik mijn haar geverfd, maar was echt mislukt (rood geworden), hier bij de kapper proberen te fixen, maar de rode gloed bleef. in marokko voor mn bruiloft moest ik mn haren verven, durfde eigenlijk niet. de kapster had eerst hele blonde highlights gezet en daarna is ze er met verf overheen gegaan, ik ben echt zo blij die rode gloed is weg en heb mooi kleurtje nu. In welke kleur had je het de eerste keer geverfd en zat er toen al een geverfde kleur in je haar? Ahw, dat heb ik ook eens meegemaakt, gelukkig wel op kunnen lossen! Maar echt om van te huilen als zoiets je overkomt :jammer: Over de highlights en verf... dat klinkt wel goed dan haha, ik heb highlights bij de kapster in laten zetten. Maar wil toch nog iets lichter en wil dat dus zelf gaan proberen, maar had ooit vernomen het verkeerd kan uitpakken wanneer je haar net geverfd is en de verf er dus niet goed "uitgewassen" is. Maar aangezien ik mijn haar dus elke dag was (wat niet goed is, dat weet ik :hihi: ) heb ik het idee dat het er nu wel goed is ingetrokken, de verf er wel is "uitgewassen" dus. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel haha. Bedankt voor je reactie! Xxx

unhappy_
04-08-2015, 13:24
In welke kleur had je het de eerste keer geverfd en zat er toen al een geverfde kleur in je haar? Ahw, dat heb ik ook eens meegemaakt, gelukkig wel op kunnen lossen! Maar echt om van te huilen als zoiets je overkomt :jammer: Over de highlights en verf... dat klinkt wel goed dan haha, ik heb highlights bij de kapster in laten zetten. Maar wil toch nog iets lichter en wil dat dus zelf gaan proberen, maar had ooit vernomen het verkeerd kan uitpakken wanneer je haar net geverfd is en de verf er dus niet goed "uitgewassen" is. Maar aangezien ik mijn haar dus elke dag was (wat niet goed is, dat weet ik :hihi: ) heb ik het idee dat het er nu wel goed is ingetrokken, de verf er wel is "uitgewassen" dus. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel haha. Bedankt voor je reactie! Xxx mijn haar was donkerblond en daar was ik toen met honing bruin of goud bruin overheen gegaan, maar dat pakte helemaal verkeerd uit het werd oranje/rood. de volgende dag bij de kapper proberen te fixen zag er toen goed uit, maar de volgende was het iets donkerder rood met highlights. ik had toen advies gevraagd bij de buuv en die zei je moet het as blond of donkerblond verven, heb dat toen gedaan en zeg er beter uit. in marokko hebben ze hele blonde highlights gezet en daarna met een kleur eroverheen. zo is het nu, iets lichter dan mijn eigen haarkleur http://www.schwarzkopf.fr/content/dam/sk/de/home/looks/frisuren_trends/startrends/blonde_stars/9_420.jpg

islam-love
08-08-2015, 23:38
mijn haar was donkerblond en daar was ik toen met honing bruin of goud bruin overheen gegaan, maar dat pakte helemaal verkeerd uit het werd oranje/rood. de volgende dag bij de kapper proberen te fixen zag er toen goed uit, maar de volgende was het iets donkerder rood met highlights. ik had toen advies gevraagd bij de buuv en die zei je moet het as blond of donkerblond verven, heb dat toen gedaan en zeg er beter uit. in marokko hebben ze hele blonde highlights gezet en daarna met een kleur eroverheen. zo is het nu, iets lichter dan mijn eigen haarkleur http://www.schwarzkopf.fr/content/dam/sk/de/home/looks/frisuren_trends/startrends/blonde_stars/9_420.jpg Sorry vergeten te reageren! Ja ik las ook zoiets, omdat asblond geen rood/oranje tinten heeft, zou dat kunnen helpen inderdaad. Dat is een hele mooie kleur! Heb het trouwens zelf geprobeerd en het is gelukt :D + de highlights zijn zelfs nog een beetje naar voren gekomen dus dat oogt ook weer wat natuurlijker.