Bekijk volle/desktop versie : Jager provoceert haters met dode giraf: 'Er komt meer aan'



Pagina's : [1] 2 3

02-08-2015, 13:54


Terwijl het nieuws rond de gedode leeuw Cecil de gemoederen behoorlijk verhit, gooit een Amerikaanse jager nog wat olie op het vuur. De vrouw provoceert tegenstanders op Facebook door te zeggen dat ze foto's van haar trofeeën blijft delen. "All you haters, this is for you!"

Sabrina Corgatelli, financieel medewerker aan de universiteit van Boise, Idaho, poseert dagelijks met haar jachttrofeeën. Zo is ze deze week op jachttrip in het Kruger-park in Zuid-Afrika, meldt The Daily Mail. Ze staat breedlachend op de foto met onder meer een dode giraf, een gnoe en een krokodil.

Op haar Facebook-pagina wordt door veel mensen woedend gereageerd, zeker sinds de opgelaaide discussie na de dood van de beroemde leeuw Cecil in Zimbabwe. Mensen noemen haar 'harteloos' en 'een schande voor de mensheid'.

ZIE OOK: Beroemde leeuw Cecil door jager gedood

Bij de foto met de giraf schrijft ze: "Dag 2. Ik kreeg een geweldige oude giraf te pakken. Wat een geweldig beest! Gelukkiger dan dit word ik niet! Dit gevoel zal ik nooit vergeten!"

Ondanks een stroom aan woedende reacties, zweert Sabrina de foto's te blijven delen ondanks wat 'haters' denken.

Vrijdag postte ze: "Voor alle haters onder jullie, dit is voor jullie. Een fijne dag, want ik weet dat ik dat zal hebben!" Daarbij staat een foto van Leonardo DiCaprio in zijn rol als 'The Great Gatsby' en de tekst: "Stay tuned, you're gonna have so much more to be pissed about."

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/opmerkelijk/jager-provoceert-haters-met-dode-giraf-er-komt-meer-aan

02-08-2015, 13:56


Wat een ziek wijf, dieren vermoorden voor trofeeën

Hoe ver heen ben je dan

02-08-2015, 13:57
Teringwijf!

Ik hoop dat zij een op een dag de gejaagde wordt.

02-08-2015, 14:27

02-08-2015, 14:33



Citaat door LiquidBastard:
Waar ik me meer druk om maak is degene die deze foto heeft gemaakt, niet eerder dacht om de baby te helpen ipv eerst een foto te maken
BS propaganda ouwe Pieter poep.
Die fotograaf heeft niet veel later zelfmoord gepleegd.
Hij had te veel, te erge dingen gezien luidde het.

02-08-2015, 14:34

Citaat door Pieter-Baan:
Ze heeft zeker een punt.

02-08-2015, 14:35



02-08-2015, 14:39

Citaat door MoiSophia:
Ze heeft zeker een punt.
En daarmee die chick met doe giraffe ook.

Tis fucked up, iedere keer weer maar tis ook niet anders wij mensen zijn selectief verontwaardigd...keer op keer weer.

Het enige wat we kunnen doen is het heel hard proberen niet te zijn...politiek correct heet dat dan.

02-08-2015, 14:41

Citaat door LiquidBastard:
Maar alsnog dacht hij eerst aan zichzelf door de foto te schieten, hij had vast wel een flesje water bij.

En buiten dat om heeft zij geen punt, wij mensen zijn gemaakt om problemen op te lossen, bij de Afrikanen in die delen is het al jaaaaaren zoals dit, maar wel blijven fokken en fokken, maar duurzame dingen maken gebeurt niet.
Jagen voor de lol is haram en het feit dat wij halal slachten is uit respect voor de dieren.
We kunnen dingen oplossen inderdaad...maar meer rijkdom en welvaart voor onzelf is pas wat ons echt motiveert...de meeste van ook ons in iedergeval.

02-08-2015, 14:46

Citaat door LiquidBastard:
Maar alsnog dacht hij eerst aan zichzelf door de foto te schieten, hij had vast wel een flesje water bij.

En buiten dat om heeft zij geen punt, wij mensen zijn gemaakt om problemen op te lossen, bij de Afrikanen in die delen is het al jaaaaaren zoals dit, maar wel blijven fokken en fokken, maar duurzame dingen maken gebeurt niet.
Jagen voor de lol is haram en het feit dat wij halal slachten is uit respect voor de dieren.
Het is niet allemaal zo zwart-wit...

http://https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kevin_Carter


Nou nee... wij met z'n allen zijn verantwoordelijk voor ieder kind dat van de honger sterft.
Als iedereen de zakaat (armenbelasting) zou aanhouden zou er niemand meer van de honger moeten sterven.
Ze hebben hulp nodig, die is er maar helaas nog niet genoeg.

02-08-2015, 14:47

Citaat door Mathijs:
En daarmee die chick met doe giraffe ook.

Tis fucked up, iedere keer weer maar tis ook niet anders wij mensen zijn selectief verontwaardigd...keer op keer weer.

Het enige wat we kunnen doen is het heel hard proberen niet te zijn...politiek correct heet dat dan.
Nee, die slet provoceert. Doodt een weerloos dier uit plezier, dat is onvergefelijk. Ik zou haar het liefst in elkaar slaan, echt.
En ik ben niet eens zo een grote dierenliefhebber.

02-08-2015, 14:54

Citaat door LiquidBastard:
Ik zie Afrika ook als een verkeerd gekanaliseerde situatie, er is wel veel geld gegeven maar veel is er weg genomen en in zakken gestoken en in milities.

Je snijdt hiermee wel een dieper iets aan waar ik het niet mee eens bent,
het is niet alleen de zakaat.
Het is ook de grote imense moskee's die hier gebouwt worden, van dat geld kan je ook veel doen voor de echte armen,
dat is netzo hypocriet als wat er vaak door het westen gebeurt.
Maar laat ik op deze zonnige middag mijn mond verder houden.
Dat is ook zo, wij hebben geen ultra moderne high tech moskeeën nodig.
Om maar te zwijgen over geldverspilling in het MO.

02-08-2015, 14:55



Citaat door MoiSophia:
Nee, die slet provoceert. Doodt een weerloos dier uit plezier, dat is onvergefelijk. Ik zou haar het liefst in elkaar slaan, echt.
En ik ben niet eens zo een grote dierenliefhebber.
Ik zal je eerlijk bekennen, heb ook wel eens een rat en een vogel dood geschoten.

Gewoon om te kijken(en een beetje stoer doen) of ik het kon.
Ken ook best wel wat jagers...ook mensen die dit soort trips maken naar Oost Europa...schieten ze herten en zwijnen wat wel opgegeten/verkocht wordt.

Ik kan er dus niet echt boos om worden..ik vind het wel heel erg dom en egoïstisch daar de natuur juist op onze bescherming moet kunnen rekenen en niet op dit soort jacht en stroperij.

Kort gezegd, ik heb sympathie voor de jager, maar die moet zich wel aan de regels houden.

02-08-2015, 16:21
Kruger park is toch beschermd gebied ? Of nie

02-08-2015, 17:04

Citaat door Pieter-Baan:

Pagina's : [1] 2 3