Bekijk volle/desktop versie : Sommige mensen....



Pagina's : [1] 2 3

02-08-2015, 01:42
Kunnen zichzelf zoooooo lelijk maken middels make up

02-08-2015, 01:54



Citaat door Lhoceima-:
Jij ook?
Ja, maar dan blijf ik thuis en ben ik aan het spelen met make up.
Ik ga niet hiermee naar buiten en plaats ook geen fotos ervan op FB. Wie doet nou weer buiten de lijnen van je lip lippenstift? Waarom doen vrouwen nude lippenstift bhal ze hebben shie ziekte opgelopen? Waarom smeren vrouwen oranje foundation? Waarom doen vrouwen overdreven veel eyeliner, boven wimpers, onder wimpers binnenste oogleden? Kifesh kies 1 man, waarom doen vrouwen overdreven veel oogschaduw? Waarom doen vrouwen noooooog steeeeeds die Claudia Shifford, of Clifford of hoe dat mens ook heet, die moedervlek boven hun lip?

02-08-2015, 01:57
cindy crawford haha

02-08-2015, 01:58

Citaat door Merida:
cindy crawford haha
Ik kon er echt niet meer op komen, maar dat ding dus.

02-08-2015, 02:00


Dat klinkt allemaal heel eng ja. Waar zie je dat ? Buiten zie ik ze niet lopen hoor.
Ik zeg je eerlijk. Ik zie wel Marokkaanse meiden veel make up op hebben, Nederlandse juist helemaal niet. Heel naturel.
Dat vind ik wel jammer.

Veel make up is sowieso echt niet mooi. Houd het gewoon naturel

02-08-2015, 02:00

Citaat door XL!:
Ja, maar dan blijf ik thuis en ben ik aan het spelen met make up.
Ik ga niet hiermee naar buiten en plaats ook geen fotos ervan op FB. Wie doet nou weer buiten de lijnen van je lip lippenstift? Waarom doen vrouwen nude lippenstift bhal ze hebben shie ziekte opgelopen? Waarom smeren vrouwen oranje foundation? Waarom doen vrouwen overdreven veel eyeliner, boven wimpers, onder wimpers binnenste oogleden? Kifesh kies 1 man, waarom doen vrouwen overdreven veel oogschaduw? Waarom doen vrouwen noooooog steeeeeds die Claudia Shifford, of Clifford of hoe dat mens ook heet, die moedervlek boven hun lip?
Omdat ...

Walah weet het ook niet

02-08-2015, 02:02

Citaat door Lhoceima-:
Dat klinkt allemaal heel eng ja. Waar zie je dat ? Buiten zie ik ze niet lopen hoor.
Ik zeg je eerlijk. Ik zie wel Marokkaanse meiden veel make up op hebben, Nederlandse juist helemaal niet. Heel naturel.
Dat vind ik wel jammer.

Veel make up is sowieso echt niet mooi. Houd het gewoon naturel
Nou ik zie het buiten ook wel, maar vooral op fb. Zag gisteren eentje, was gewoon toppunt

02-08-2015, 02:03
Wat ik helemaal niet snap is dat contouren met foundation. Dat zit er zooo dik op, gewoon 3ayak. Een beetje shapen met poeder, bronzer / highlighter kan mooi zijn maar niet met dikke plamuurfoundation.

NEE.


02-08-2015, 02:03

Citaat door ABC:
Omdat ...

Walah weet het ook niet
Naaaaaa valt me van je tegen hoor!

02-08-2015, 02:05

Citaat door simana:
Wat ik helemaal niet snap is dat contouren met foundation. Dat zit er zooo dik op, gewoon 3ayak. Een beetje shapen met poeder, bronzer / highlighter kan mooi zijn maar niet met dikke plamuurfoundation.

NEE.

het ergste vind ik nog die lippen. Lippen in dezelfde kleur als je gezicht gaat gewoon helemaal nergens over! IEw!

02-08-2015, 02:06
JA.




02-08-2015, 02:08

Citaat door XL!:
het ergste vind ik nog die lippen. Lippen in dezelfde kleur als je gezicht gaat gewoon helemaal nergens over! IEw!
Nee gaat inderdaad nergens over! Ik ben gek op matte nudekleurige lipsticks maar je moet wel de juiste kleur hebben die bij je past.

02-08-2015, 02:10



Citaat door XL!:
Naaaaaa valt me van je tegen hoor!
Aaa XL, ben een echte Zoubida op vlak van make up!
Kan enkel mascara normaal aanbrengen

02-08-2015, 02:12
De Marokkaanse Negafat (Ziyanat) kunnen er ook wat van. Ik ken een jongen die een meisje voor het eerst had gezien. Geen probleem. Hij is haar nog een keer tegen gekomen. Geen probleem. Hij is om haar hand gaan vragen. Geen probleem. Hennadag, geen probleem. Op de trouwfeest was hij er even en ineens was hij foetsie. Wel een probleem. Toen bestonden nog geen GSM's en konden ze hem niet bereiken.
Hij belde drie dagen later vanuit België en vertelde dat het hem speet...
Zijn ouders en de ouders van dat meisje gooiden het toen op bezetenheid enzo...

Die jongen is nooit meer van zijn leven terug naar Marokko gegaan.

02-08-2015, 05:18


Sorry maar vind vaak de make-up van de bruiden ook niet mooi en dat is dan zogezegd door professionals aangebracht.

Pagina's : [1] 2 3