Bekijk volle/desktop versie : Dua voor mijn overleden moeder Allah ie rahma



Pagina's : [1] 2 3 4

01-08-2015, 22:09
Salam
Helaas is mijn moeder in de laatste tien dagen van de ramadan, na 3 dagen in coma te hebben gelegen overleden Allah ie rahma
Heb met liefde voor haar gezorgd en nu zit ik in een leeg huis wat heb ik het ontzettend moeilijk pfff.

01-08-2015, 22:12


Moge Allah jou sabr en kracht schenken.
Ameen!

Moge Allah azza wadjaal jou moeder haar graf veruimen en haar het paradijs schenken.
Ameen ya rabbi!

Dikke knuffel

01-08-2015, 22:12
Moge Allah Subhana wa ta3ala jouw moeder een plek in het paradijs schenken amien.
Moge HIJ de nabestaanden geduld schenken amien.
Moge HIJ jou belonen voor de goede zorgen amien.

01-08-2015, 22:14
Moge Allaah Subhana Wa3Thallaah jullie moeder genadig zijn en Jennaah schenken, Ameen. Moge Allaah Subhana jullie sbar schenken en doen bijstaan, Ameen.

In Sha Allaah op een dag zullen wij herenigd worden met onze dierbaren in Jennaah. Wat jij nu voor je moeder kan betekenen is veel ghair doen en veel duas doen zodat zij er baat bij heeft op dag des oordeels.

01-08-2015, 22:14


Normaal reageer ik nooit. Maar je hebt mij oprecht geraakt. Ina lilahie wa ina ilayhie radji3oen, Allahie rham ha. Moge allah swt haar de djanaat elfirdous laten binnen treden Ameen. Moge allah swt haar genadig zijn Ameen. Allahie rzaq sbar. Moge allah swt jullie alle rust en liefde schenken. Ameen

01-08-2015, 22:14

Citaat door Gadoesje:
Salam
Helaas is mijn moeder in de laatste tien dagen van de ramadan, na 3 dagen in coma te hebben gelegen overleden Allah ie rahma
Heb met liefde voor haar gezorgd en nu zit ik in een leeg huis wat heb ik het ontzettend moeilijk pfff.
Allaah irhamha. Moge Allaah het paradijs schenken. Moge Allaah je sbar geven en je verdriet doen afnemen. Verlies van je dierbare en helemaal je moeder is heel moeilijk. Moge Allah je belonen lieverd voor je zorg en je pijn doen afnemen. Sterkte!

01-08-2015, 22:22
Allah y rahma oe wessa3 3liha. Ik wens jou enorm veel sabr toe. Moge Allah swt t voor je vergemakkelijken.

01-08-2015, 22:24
Amien op alle dua's.

Allah ie rhamha.

01-08-2015, 22:25
Lieve ts troost je met de gedachte dat zij in de mooiste tijd van het jaar, weer teruggekeerd is naar onze heer waar wij vandaan komen.

Moge zij daar op een betere plek zijn amien.

01-08-2015, 22:36
Awh, wij allen zullen terugkeren naar onze Heer. In sha Allah zal zij haar rust vinden in het paradijs. Blijf dua voor je moeder doen.
Als je iets kwijt wil kan je mij altijd berichten.

Allah y rahamha veel sterkte in sha allah

01-08-2015, 22:40
Allah irhemha wa iwesse3 3lieha Moge Allah haar jannat al firdaws geven inna lilaahi wa inna ilaayhi raji'oun

01-08-2015, 22:48
Moge Allah haar zondes vergeven en haar goede daden accepteren,
Moge Allah haar belonen met djenna Al Fidraouss,
Moge Allah jullie veel sabr schenken!

Pfff de pijn moeder erg ondraaglijk zijn , ghair inshAllah meid, zij is in beter handen!! Een geleerde vertelde zelfs dat ze niet eens aan ons denken omdat ze met hun gedachtes in djenna zitten, het is er zo mooi dat het hen alles doet vergeten.

01-08-2015, 22:51


Moge Allah har het paradijs schenken. Allahuma Amien.

Jou moeder is op een heilige maand overleden meid.
Jou moeder was trots op jou dat jij er voor haar was. Jou beloning komt eraan dame?
Paradijs is onder de voeten van je moeder.

Lieverd hoe jong ben je?

01-08-2015, 23:10
amien op alle dua's
Shorkan dames voor de dua's.
Ergste wat je mee kan maken is het verliezen van je moeder.

01-08-2015, 23:13

Citaat door mele3youn2:
Moge Allah har het paradijs schenken. Allahuma Amien.

Jou moeder is op een heilige maand overleden meid.
Jou moeder was trots op jou dat jij er voor haar was. Jou beloning komt eraan dame?
Paradijs is onder de voeten van je moeder.

Lieverd hoe jong ben je?
We waren zeker trots op elkaar en dat zal ik nooit vergeten.

Ik ben 21 jaar

Pagina's : [1] 2 3 4