Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Action mini koekenpannetjes!

dienie-elislam
30-07-2015, 17:21

Assalamo 3alajkom dames, Ik ben opzoek naar een koekenpan die ik alleen wil gebruiken voor de Marokkaanse pannenkoeken. Vaak wordt er gezegd dat de koekenpan die je voor Marokkaanse pannenkoeken gebruikt ook echt àlleen daarvoor moet worden gebruikt. Nu hoor ik weleens mensen zeggen dat ze de mini koekenpan van action gebruiken. Wie heeft daar ervaring mee en gebruikt die pannetjes voor de Marokkaanse pannenkoeken? Wordt de onderkant op een gegeven moment niet bol? Kan het dus ook zonder olie/boter worden gebruikt zonder aanbranding? Ik hoop dat iemand een antwoord heeft op mijn vragen. Jazaakomo Allaaho gairan ! Xxxx dienie-elislam

dienie-elislam
30-07-2015, 18:13
Assalamo 3alajkom, bedoel je die ronde elektrische pizzapan?

Snoopcat
31-07-2015, 10:49
Ik heb die mini koekenpannetjes van de action met een gekleurde onderkant van € 1,80 p.s. Gebruik ze alleen voor baghrir, werkt perfect!

dienie-elislam
31-07-2015, 12:21
Ik heb die mini koekenpannetjes van de action met een gekleurde onderkant van € 1,80 p.s. Gebruik ze alleen voor baghrir, werkt perfect! Ja die bedoelde ik ik denk dat ik die dan aanschaf in sha Allaah. Kleine beghrirs vind ik ook schattiger en handiger voor bezoek. Shokran.

Snoopcat
31-07-2015, 12:52

Koop er wel 2, ben je sneller klaar. En ik spoel ze wel na 2 x gebruiken af om weer af te koelen.

Marocje
01-08-2015, 12:46
Ik gebruik ook doe kleintjes van de action, werkt goed

Sincerity.
05-10-2015, 08:41
Mijn tante gebruikt ze ook. Ze maakt er dan 4 tegelijk; allen tegelijk op het vuur. En maakt daardoor perfecte mini hatita in grote hoeveelheden.

fessia_ka
06-10-2015, 03:00
Kunnen die ook op keramische kookplaat?