Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid De wanhopigheid hier...

ze3ma
30-07-2015, 08:00

Pillen, shakes, rare diëten, strakke vermageringskleding etc...Ik lees de gekste dingen. Waarom zijn de vrouwtjes zo wanhopig? Hoe moeilijk kan afvallen nou zijn?

Ouarzazatia18
02-08-2015, 15:09
Afvallen is zoooo makkelijk. Snap ook niet waarom er zo wanhopig over gedaan wordt

ze3ma
02-08-2015, 15:20
Afvallen is zoooo makkelijk. Snap ook niet waarom er zo wanhopig over gedaan wordt Vertel het ze

Axlwxl.
02-08-2015, 17:02
Misschien zijn ze niet allemaal zo zelfverzekerd, als dat jullie zijn.

ze3ma
02-08-2015, 17:09

Misschien zijn ze niet allemaal zo zelfverzekerd, als dat jullie zijn. Eh? Waar heb jij het nou weer over?

Moncoeur
13-08-2015, 21:20
Het geheim in afvallen zit in.....minder eten, meer bewegen en werken en nadenken voor je wat doet!

Bebop
14-08-2015, 09:51
Als afvallen zo makkelijk is, waarom zijn er dan miljoenen mensen met overgewicht en lijden er zoveel aan gewicht/dieet gerelateerde ziektes? Is de kennis er wel? Is de wil er wel? Is de discipline er wel? Zijn er misschien andere factoren die het resultaat beïnvloeden, zoals verslavingen (aan bijvoorbeeld suiker)? En zelfs als je wel gemakkelijk afvalt, doe je dit dan op een manier die verantwoord is? Maak je jezelf niet ongezonder in plaats van gezonder? Maar als je alle antwoorden hebt, zou ik zeggen deel het, schrijf een boek...

Bloempje25
14-08-2015, 11:07
He wat een negatieve energie

gewnmoslima
14-08-2015, 16:30
als de mens zelfbeheersing had dan bestond er geen overgewicht. dan was afvallen niet nodig. maar we leven in een tijd van zoveel mogelijk consumeren, als we eens stil staan bij wat we allemaal eten en wat er allemaal te koop is aan voedsel dan begrijp je waar dat overgewicht vandaan komt. meer dan de helft van al het voedsel vandaag de dag heeft ons lichaam niet eens nodig en het meest voedsel brengt ons meer schade dan wat goed is voor ons lichaam. als ik soms zie wat mensen allemaal naar binnenwerken dan vraag ik me af hoelang het nog duurt voordat we ten onder gaan gggg

oumaima1
14-08-2015, 23:41
kwestie van gezonder eten, bewegen, en vooral doorzettingsvermogen en mentale sterkte.