Bekijk volle/desktop versie : Verhuizen naar Amerika



29-07-2015, 18:07
Goedeavond dames en heren,

Ik heb een vraag, mijn vader die woonde vroeger in Amerika en ik ben daar ook geboren en heb daar tot mijn 3e jaar gewoond, ben dus in het bezit van een Amerikaanse paspoort. Ik heb het helemaal gehad in Nederland omdat ik het het niet waard vind om de rest van mijn leven in zo een klein land als Nederland te blijven wonen. Ik zit eraan te denken om te verhuizen naar Amerika, met mijn Amerikaanse paspoort heb ik alle rechten en kan ik emigreren naar Amerika wanneer ik wil. Aangezien ik daar maar tot mijn 3e jaar heb gewoond en nooit meer terug ben geweest en op dit moment geen contact meer heb met mijn vader heb ik helemaal geen ervaringen hoe het daar zit met werk vinden, huis vinden etc. Mijn vraag is zijn er mensen die daar wonen of hebben gewoond of iemand kennen die daar woont en die mij kan helpen met mijn vragen zoals: Is het makkelijk om daar een baan te vinden, is het makkelijk om daar een huis te vinden. Hoe is het leven daar? Ik zou die gene heel dankbaar zijn en ook eventueel zal belonen. Ik heb geen zin in reactie's die nergens op slaan dus mensen die geen ervaringen of kennis hebben hou jullie onzin verhalen bij jullie.
PS: Ben ook gewoon Marokkaans.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, als je zelf ervaringen of iemand kent met ervaringen of kennis stuur mij aub een prive bericht zodat we even de tijd kunnen nemen om te praten.

Met vriendelijke groet,

01-08-2015, 11:12


Welke staat/staten heb je in gedachte?

02-08-2015, 21:14
In sha Allah kan er gauw iemand jouw helpen. Misschien een berichtje plaatsen op Facebook? Groter bereik.

Als ik zou moeten kiezen uit Nederland en Amerika, zou ik ook zeker Amerika kiezen.

17-08-2015, 23:53
pm me maar ik kan je zeker opweg helpen!