Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Dieet terug oppakken

akhifideenillah
28-07-2015, 11:43

Ik ben NadorrAbdellah Salaam ou Alaikum! Ik heb een 14 dagen terugval gehad qua eten, sommige dagen normaal ongezond, sommige dagen eetbuien ongezond. Tips om terug op te pakken?

Confusedd
29-07-2015, 20:58
Salaamalaikom wa ra7matollah, je doel voor ogen blijven zien! Ik moet juist aankomen en wat bij mij werkt zijn fotos kijken voor motivatie en geef jezelf de tijd, het gewicht is niet in een keer gekomen en zal er dus ook niet in een keer af gaan

farah__
29-07-2015, 23:10
Salam Ik ben zelf nu eindelijk begonnen om mn leefstijl aan te passen. Het helpt bij mij

farah__
29-07-2015, 23:22
Het helpt bij mij om veel water te drinken. Dan heb ik niet zo n honger gevoel. En veel groente eten. Inplaats van aardappels/pasta/rijst.

zwanger2012
30-07-2015, 18:05

Realistische doelen stellen dus niet verwachten dat je in 1x perfect gezond eet en sport. Jezelf niet alles ontzeggen want dat is op lange termijn niet vol te houden. En wat ik zelf wil proberen om te voorkomen dat ik de fout inga; meal prep Dus 1 a 2 x per week al maaltijden voor een paar dagen voorbereiden dat je het alleen nog samen hoeft te voegen. Of al helemaal bereiden en in porties in de koelkast/vriezer doen. Zo heb je altijd snel iets gezonds bij de hand. Je kan filmpjes vinden op YouTube met voorbeelden