Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wie was er op zoek maar Argan?

favors.bites
27-07-2015, 23:55

Momenteel hebben we een zomeractie!! Pure hand geperste Arganolie!!! 50ml voor maar 12,95 incl verzendkosten Goedkoper en beter vindt je niet!!! PM voor meer info!!

eazzZY
28-07-2015, 20:15
Zo goodkoop en puuur? Klopt iets niet!

orientelqueen
31-07-2015, 08:02
50 ml? Is hartstikke duur! De cosmetische kost in Agadir niks een paar euro per klein flesje en een liter pure om te koken byv met noten geur die kost 18 per liter. Zou t zelf kopen of echt via mensen die uit die streek komen. De tuinen heeft t ook!

soufiane37
05-08-2015, 22:41
50 ml? Is hartstikke duur! De cosmetische kost in Agadir niks een paar euro per klein flesje en een liter pure om te koken byv met noten geur die kost 18 per liter. Zou t zelf kopen of echt via mensen die uit die streek komen. De tuinen heeft t ook! Ja zo is alles duur. Wat denk je alles om je heen in china kost? Als je zo gaat redeneren kan je niks meer kopen. We zijn hier niet in Agadir.

MissieSara
06-08-2015, 22:23

Ik heb zelf een aantal flesjes arganolie gehad van verschillende webshops. Heel vaak zijn die verdund. Echte pure arganolie is duur. Dat is ook heel logisch omdat het erg zeldzaam is en je voor een paar druppels olie ontzettend veel argan noten voor nodig hebt. 50 ml arganolie heeft een prijs van rond de 35 euro Dus wat jij verkoopt is neppe onverdunde troep. Dat weet ik als echte argan kenner 100% Op internet lees je alles over de waarschuwingen hierover. Die goedkope arganolie in Marokko zijn van goedkope slecht gekwalificeerde argannoten gemaakt. Of ze produceren via grote massaproducties met slechte argannoten die niet alle werkzame stoffen bevatten. Dat kunnen ze dan prima voor een laag prijsje verkopen. Samenstellingen van arganolie is dus zeer gevarieerd. Alleen premium boeren die argannoten in goede omstandigheden hebben laten groeien, verkopen de echte arganolie. Dan zelfs is het nog de vraag of ze het niet verdund hebben. Want dat laatste gebeurt erg vaak. Ik herhaal: erg vaak. Wat dus ook bij deze topicstarter het geval is en die argannoten zijn ook 3x niks. Het heeft mij ook erg veel moeite gekost om echte pure geweldige arganolie te verkrijgen. Wollahi het was me echt een zoektocht. Maar ik ben eruit... En dat is www.arganwinkel.nl Zij hebben arganolie die van premium boeren, gemaakt van goede argannoten. En die olie heeft echt de karakteristieke notengeur. En schrik niet van de prijs, want de echte arganolie is ALTIJD duur GOEDKOOP BESTAAT NIET