Bekijk volle/desktop versie : Marokko... altijd nummer 1.



Pagina's : [1] 2

27-07-2015, 21:14

Vul aan.....


Marokko altijd nummer 1 want........:

...


27-07-2015, 21:29


Mijn hart ligt daar.

27-07-2015, 21:41
Is gewoon b l a d n a

27-07-2015, 22:35
Altijd nummer 1 moet ik denken aan de sketch die 2 Marokkanen verkleed als turken van toerkay altijd nummer 1!

27-07-2015, 22:39


Want ze verkopen Facebook sandalah

27-07-2015, 22:53
Ok dit is echt geen topic voor mij. Ik kan wel 1000 redenen noemen waarom Marokko niet goed is, mochten jullie interesse hebben...

27-07-2015, 22:54

Citaat door Sabrun_Jameel:
Ok dit is echt geen topic voor mij. Ik kan wel 1000 redenen noemen waarom Marokko niet goed is, mochten jullie interesse hebben...
ik kan ook niks positief noeme ik heb wel interesse in wat jij wil zeggen haha

27-07-2015, 22:55
Want mijn geliefde wonen daar.
Bij aankomst treft je een geur van vertrouwen. .
Het is en mix van verschilde geuren, wanneer je ogen slui, je zeker weet ik ben in Marokko.
Ik hou van Marokko omgaat daar mijn roos ligt en daar wij jnshaAllah begraven willen worden.
Ik hou van Marokko omdat het de land is waar ik in mijn pyjama en badjas naar de winkel kan gaan om brood te kopen.
Ik hou van Marokko omdat het land is waar ik zonnepitten-etend met mijn man gezellig kan slenteren omdat het binnen zo heet is en niemand die het vreemd vind
Ik hou van Marokko omdat als ik een groot feest wil geven geen gekkigheid heb met lokatie regelen en gewoon een tent voor de deur kan opzetten !

27-07-2015, 22:59

Citaat door Miep.:
Want mijn geliefde wonen daar.
Bij aankomst treft je een geur van vertrouwen. .
Het is en mix van verschilde geuren, wanneer je ogen slui, je zeker weet ik ben in Marokko.
Ik hou van Marokko omgaat daar mijn roos ligt en daar wij jnshaAllah begraven willen worden.
Ik hou van Marokko omdat het de land is waar ik in mijn pyjama en badjas naar de winkel kan gaan om brood te kopen.
Ik hou van Marokko omdat het land is waar ik zonnepitten-etend met mijn man gezellig kan slenteren omdat het binnen zo heet is en niemand die het vreemd vind
Ik hou van Marokko omdat als ik een groot feest wil geven geen gekkigheid heb met lokatie regelen en gewoon een tent voor de deur kan opzetten !
Mooi behalve van die pyama en badjas daar doe ik niet aan mee.

27-07-2015, 23:01
Want ik voel me daar echt thuis
Mijn lieve oma ( en andere dierbare) daar woont
Het daar echt leeft en ik het gevoel ook heb dat ik er leef!

27-07-2015, 23:03
Het land waar ik ben geboren en ik ook inchallah begraven zal worden.

27-07-2015, 23:09
Ik hou van Marokko omdat het mijn vaderland is, omdat ik daar familie heb, omdat het een prachtig land is en omdat ik daar begraven wil worden....en zo kan ik nog doorgaan.

27-07-2015, 23:10



Citaat door Dikra_m:
Mooi behalve van die pyama en badjas daar doe ik niet aan mee.
ik ga ook niet naar marjane. . De winkel is 10 stappen verder. En de meeste meiden bij ons in de wijk gaan geregeld wel wat verder dan dat. Het is be3da niet hsoema hahaha

27-07-2015, 23:12
Merida, ik ben bang dat we dan voirgoed verstoten.worden uit de Marokkopuntenelkomjoenitie.

Maar omdat je zo aandringt...

Het land waar we geregeerd worden door ongelovige despoten en hun Joodse vertrouwelingen..

Het land waar je geen 100 meter kunt lopen zonder dat er naar je gesist wordt.. zonder dat iemand zijn vinger in je kont probeert te priemen.. zonder dat je wordt uitgescholden als je zegt dat je daar niet van houdt...

Het land waar in elke buurt en wijk grafhuizen staan waar dode "heiligen" - niet zelden pure Joden - worden aanbeden...

Het land waar je zuurverdiende geld wordt ingepikt om een Moskee - lees: Masjid ad-Diraar - te bouwen boven het water, om er vervolgens vrouwelijke "Geleerden" te laten preken in hun cabrio-hoofddoek...

Het land waar je niks gedaan krijgt als je geen contacten of geld hebt, waar je alles kunt doen als je de handjes van de verantwoordelijken maar volsmeert met centen, vergezeld van een hoop gluiperig geslijm...

Het land dat geen brood heeft voor de bevolking maar wel bommen en granaten die ze in Mali, Jemen, Afghanistan, Irak en Syrie op de Moslimkinderen gooien om geen andere reden dan dat zij Moslims zijn..

Het land waar je wordt geregistreerd als je "Moltazim" bent, zodat ze je makkelijker op kunnen pakken als ze weer een razzirondje door Marokko houden om de Moslims schrik en vrees aan te jagen...

Het land waar de Moslims de fles krijgen in Qnitrah en Sale en de travestieten, tovenaars, pedofielen en prosti's van beide geslachten de dorps- en stadspleinen bevuilen met hun aanwezigheid en diensten...

Het land dat Islamitisch genoemd wil worden maar alcohol verkoopt in de staatssupermarkt, vasten verbiedt bij de koninklijke luchtvaartmaatschappij en wetten heeft die geschreven zijn door Frankrijk in plaats van de Wetten die door Allaah zijn geopenbaard..

Het land dat trots noch eer kent en heult met de voormalige bezetter: kanonnenvoer voor de Fransen in Mali, Gestapogespuis voor de Spanjolen aan de grens van het bezette gebied dat Melilia en Sebta heet...

Ik kan ECHT doorgaan tot duizend hoor...

Maar ik deed dit dus alleen omdat je zo aandrong, dus ik hou het hierbij...

27-07-2015, 23:14

Citaat door Miep.:
ik ga ook niet naar marjane. . De winkel is 10 stappen verder. En de meeste meiden bij ons in de wijk gaan geregeld wel wat verder dan dat. Het is be3da niet hsoema hahaha
Ok winkel om de hoek kan nog wel.

Pagina's : [1] 2