Bekijk volle/desktop versie : Partners en schelden....



27-07-2015, 20:13

Citaat:
Ik liep vanmiddag achter een Marokkaans stel.. vrouw duwde de kinderwagen.. Man liep ernaast. Hij zei wat en zij begint hem midden in centrum belachelijk te maken. Hij op zijn beurt scheld haar weer uit.. 10 stappen verder doen ze alsof er niks is gebeurd...
Why?

Ik haat lelijke woorden.

27-07-2015, 20:21


oke bedankt voor het melden,

27-07-2015, 20:26
Maak ik soms ook mee.. plaatsvervangende schaamte.

27-07-2015, 20:31
Ik haat ruZies en klef gedoe in het openbaar net Zo erg, om te kotsen!

27-07-2015, 20:32



Citaat door Normallady:
Hmm.

What's on your mind?

Citaat door Amazigh-:
oke bedankt voor het melden,

Graag gedaan Amazigh. Graag gedaan.

Citaat door Bloempje25:
Maak ik soms ook mee.. plaatsvervangende schaamte.

Dus dat, kijk meestal zijn het tokkies die door het centrum schreeuwen. Dit soort stelletjes kunnen ook zo bij woonwagenkamp gaan wonen, passen er precies tussen.

Citaat door Zimbabwe:
Dit is meestal een goede indicatie van hoe lang koppels het met elkaar uithouden.
Sneu voor het kind. Je ziet het ook vaak op islamitische/buitenlandse basisscholen.. steeds meer kinderen kennen scheldwoorden etc. Sommige kinderen spreken hun moedertaal niet, maar kennen alle scheldwoorden in hun moedertaal wel. En sommige ouders lachen er nog om ook.

27-07-2015, 20:32
Als je als partner scheldwoorden gaat gebruiken naar elkaar toe dan is er geen respect meer, vreselijk en al helemaal in bijzijn van kinderen

27-07-2015, 20:33

Citaat door Ta7rant_:
Ik haat ruZies en klef gedoe in het openbaar net Zo erg, om te kotsen!
Dus dat! Handjes vast houden of elkaar even strelen (rug of schouder ofzo) vind ik altijd wel schattig

27-07-2015, 20:43

Citaat door Kiya:
Als je als partner scheldwoorden gaat gebruiken naar elkaar toe dan is er geen respect meer, vreselijk en al helemaal in bijzijn van kinderen
En het was nog wel zo'n jong stel.. nu al geen respect meer?

27-07-2015, 20:47

Citaat door Meisje_Ikke:
Why?

Ik haat lelijke woorden.
Dan doe je gewn oordoppen in en luister je gewn muziek

Ik haat jou

27-07-2015, 20:50

Citaat door Meisje_Ikke:
Dus dat! Handjes vast houden of elkaar even strelen (rug of schouder ofzo) vind ik altijd wel schattig
Hahahaha nee ik hou van die mannen die hun vrouw knijpen enzo op die manier lief doen en dan bedoel ik knijpen in arm niet in bil ofZo !

27-07-2015, 20:56

Citaat door LiyanElisa:
Dan doe je gewn oordoppen in en luister je gewn muziek

Ik haat jou


Oke.

Citaat door Ta7rant_:
Hahahaha nee ik hou van die mannen die hun vrouw knijpen enzo op die manier lief doen en dan bedoel ik knijpen in arm niet in bil ofZo !
Haha ik begreep wat je bedoelde met knijpen hoor
Thats cute