Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Kan mijn lichaam het niet meer aan?

Snoopcat
27-07-2015, 09:35

Na 3,5 maand gezond hebben gegeten. Heb ik gister een handjevol chips gegeten en 8 zure snoepjes. Dacht laat ik dat maar eens weer eten, na zo'n lange tijd. Resultaat, een hele opgezette maag die pijn deed, dit duurde tot ik in slaap was gevallen. Vanochtend werd ik wakker en liet de meest vreselijke boeren en scheten ooit. Kan mijn lichaam serieus dIt "slechte" eten niet meer aan? Als het voortaan resulteert op maagpijn en vieze gassen laat ik voor altijd die rommel staan.

El_7nina
09-08-2015, 23:56
Dat kan, dit had ik na jarenlang junkfood gegeten te hebben, toen ineens allen gezond en nu na jarenlang gezond, zodra ik iets vies eet maccie ofzo krijg ik dit. Ik eb trouwens sinds de ramadan geen chips meer gegeten en sinds ik het gisteren gegeten heb, heb ik pijn aan me maag zodra ik iets eet of drink :(

Bloempje25
12-08-2015, 21:46
Kreeg ik maar last van mijn maag na het eten van chocoladr ofzo. :(

Zulfikar
12-08-2015, 21:48
Je lichaam is gewend aan gezonde voedsel. Zie je nu hoe troep dat soort voedsel eigenlijk is voor je lichaam? Je lichaam gaat tekeer. Blijf gezond eten. Ga 1 x in de week eten wat je wilt.. Zo houdt je je gezond tussen de oren. En je kan het je leven lang volhouden.