Bekijk volle/desktop versie : Ghiyatfrustraties.



27-07-2015, 01:02
Een aantal jaar terug heb ik een mooie stof gekregen van mijn broer uit Dubai. Ik heb het bewaard tot ik een 'betrouwbare' ghiyat heb gevonden. Meneer spreekt darizja en Arabisch dus heb ik hem stap voor stap aangegeven hoe ik mijn jurk wil. Elke detail is besproken via Whatsapp. Ik heb tekeningen en fotos gestuurd.

Voor hij de jurk naar Nederland zou sturen heb ik gevraagd om een foto. Het is een mooie jurk geworden maar niet de kleuren die ik wilde. Ik geef dat aan aan meneer en als reactie krijg ik de eeuwige هههههههههه als reactie, wat betekent ik lach je uit. Daarna: iedereen die jouw jurk heeft gezien wil er zo een maken. Jouw jurk is de beste. Als je m in het echt ziet zul je het zeker mooi vinden.

Ik denk nu.. ja leuk en aardig maar het is niet wat ik wil. Het is toch niet raar dat ik vraag om wat ik wil? Is het normaal dat zo'n ghiyat zn eigen wil volgt en doet waar hij zin in heeft?

27-07-2015, 01:04


Je kunt toch geen jurk laten maken via de app? Moet je toch echt zelf voor aanwezig zijn en de kleuren aanwijzen etc.

27-07-2015, 01:06

Citaat door XL!:
Je kunt toch geen jurk laten maken via de app? Moet je toch echt zelf voor aanwezig zijn en de kleuren aanwijzen etc.
Hoezo niet? Hij heeft een jurk voor de maat. Duidelijke foto en de kleuren.

27-07-2015, 01:10
Doen ze indd vaak. Maken ervan wat ZIJ mooi vinden en niet wat jij vraagt

27-07-2015, 01:11



Citaat door OumHunayn:
Hoezo niet? Hij heeft een jurk voor de maat. Duidelijke foto en de kleuren.
Misschien doet hij zjoe3 met zijn batterij en heeft hij de helderheid op zijn tel op zn zachts. Dan zijn de kleuren al anders.
Ik zou dit in ieder geval nooit kunnen, zonder te verwachten dat het niet mis gaat.

27-07-2015, 01:19
Je hebt zelf de stof gestuurd in wat voor opzicht heeft hij de kleur verpest sfifa kralen stenen tarz???

27-07-2015, 02:40

Citaat door nisrineke22:
Je hebt zelf de stof gestuurd in wat voor opzicht heeft hij de kleur verpest sfifa kralen stenen tarz???
Hij heeft zwart en zilver genomen terwijl ik een combinatie wilde van goud zilver en fushia. Kralen tarz en sfiffa. Mijn stof is zelf zwart dus zwarte kleine steentjes voegen voor mij niks toe