Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Mascara



Pagina's : [1] 2 3

06-04-2005, 14:42

Citaat door Maghrib_Sweet:
Ik wou even aan de dames vragen welke mascara gebruiken jullie en welke is fijn?

.

06-04-2005, 14:48


de beste mascara uit de test van kassa met 10 visagisten uit NL is de volume mascara van ETOS huismerk!! ik heb m gehaald en hij is echt beter dan die volume mascara van loreal! hij klontert niet en heeft en mooi borsteltje echt een aanrader dus!

06-04-2005, 14:52
ik gebruik de mascara van christian dior hij is 29 euro bij de duoglas
de borstel is heel groot waardoor je hele oog in een keer kunt doen
ik weet de prijs is wel pittig maar er zit wel veel in en ik doe er wel lang mee
hiervoor gebruikte ik calorie 2000 van maxfactor is ook wel een aardige

06-04-2005, 14:54
ja zo heb ik nog wel een paar topmerken maar ja het is maar net wat je eraan wil uitgeven. ik maak me niet zo vaak op dus hoeft niet perfect te zijn als ik die van etos gebruik vind ik mijn ogen al prachtig!! hihi ben niets gewend misschien is dat het

06-04-2005, 14:58


Gebruik 1tje van Revlon, maar die van Etos heb ik ook en die doet t prima

06-04-2005, 15:00
ik gebruik die van loreal die is super goed met de witte en zwarte kant.
Bij mij klontert die niet maar mij nicht vind hem weer niet goed bij haar klontert die wel

06-04-2005, 15:25

Citaat door casa_angel1985:
ik gebruik die van loreal die is super goed met de witte en zwarte kant.
Bij mij klontert die niet maar mij nicht vind hem weer niet goed bij haar klontert die wel
Die is indd goed maar het verwijderen ervan gaat niet zo makkelijk bij mij !

Ik gebruikte ook L'oreal maar die klonterde.. En nou Estee Lauder werkt erg goed.. (ongeveer 23euro).. toen kreeg ik een tip van een vriendin.. mascara van Rimmel Londen.. en die kost maar 6euro en het zelfde effect..

06-04-2005, 15:28

Citaat door Preciousx:
Die is indd goed maar het verwijderen ervan gaat niet zo makkelijk bij mij !

Ik gebruikte ook L'oreal maar die klonterde.. En nou Estee Lauder werkt erg goed.. (ongeveer 23euro).. toen kreeg ik een tip van een vriendin.. mascara van Rimmel Londen.. en die kost maar 6euro en het zelfde effect..
omdat het waterproof is gaat het idd heeeel moeilijk er af
Maar wat ik altijd doe is eerst mij gezicht wassen en heel goed door mijn
ogen wrijven dan is de grootste gedeelte er al af en daarna ga ik er met een reinigings doekje er over een dan is alles weg.

06-04-2005, 15:31

Citaat door sam_schatje:
Estee Lauder-MagnaScopic ..

Helemaal top Mijn favoriet,heb vele mascara"s gehad maar deze

geeft bij mij het meest resulataat qua volume en verlenging
Yeah Yeah die bedoel ikke very nice

06-04-2005, 15:34

Citaat door casa_angel1985:
omdat het waterproof is gaat het idd heeeel moeilijk er af
Maar wat ik altijd doe is eerst mij gezicht wassen en heel goed door mijn
ogen wrijven dan is de grootste gedeelte er al af en daarna ga ik er met een reinigings doekje er over een dan is alles weg.
Ya precies... zo deed ik het altijd maar had erna het gevoel dat me ogen echt pijn deden door het wrijven .. en ze waren erg rood maar goed dat is meestal na het schoonmaken maar dit voelde niet sjow goed dus ben ik overgestapt

06-04-2005, 15:35
Ik heb de dubbelle ervoor betaald??? 60 euro!

Ook ene van Christian Dior.


Citaat door mimi_tangaouia:
ik gebruik de mascara van christian dior hij is 29 euro bij de duoglas
de borstel is heel groot waardoor je hele oog in een keer kunt doen
ik weet de prijs is wel pittig maar er zit wel veel in en ik doe er wel lang mee
hiervoor gebruikte ik calorie 2000 van maxfactor is ook wel een aardige

06-04-2005, 16:32
waar veel meiden de mist mee in gaan is dat ze met het borsteltje gaan pompen in de houder en dat is niet goed want zo droogt je mascara uit en krijg je klonters dus wil je dat je mascara langer mee gaat stop met pompen!!!

06-04-2005, 18:03



Citaat door sam_schatje:
Estee Lauder-MagnaScopic ..

Helemaal top Mijn favoriet,heb vele mascara"s gehad maar deze

geeft bij mij het meest resulataat qua volume en verlenging

Die van estee Lauder is ook mijn favoriet!! Ik vind hem echt geweldig. !x langs je wimpers en geweldig effect krijg je.
De mascara van Yves Saint Laurent is ook erg goed, alleen droogt deze snel uit en na een maandje kun je hemniet meer gebruiken en dat vind ik zonde!

07-04-2005, 12:45
HOI
Bij mij werkt alles omdat ik lange en gekrulde wimpers heb.
Heb laatst een van mn vriendin gehad, je weet wel zo een dat op reclame komt
van L'oreal hij is 2 delig een witte mascara en gewoon zwart. Die is goed alleen ik krijg dan van dat neppe wimpers look. 15 euro

En bijna 3 jaar geleden had ik een uit Frankrijk gehad voor mn verloving.
van Revlon, hij is zwart en met 4 gouden ringen versierd.
Die is echt zoooooo goed. t lekt niet, ook niet als je je gezicht wast, hij maakt je wimpers niet hard maar gewoon, en je wimpers krullen naar achter.

Does, je moe gewoon van alles proberen totdat je de juiste vind. en huismerken zijn ook goed hoor.

09-04-2005, 19:54
DIORSHOW van Christian Dior is GEWELDIG!!!!

Pagina's : [1] 2 3