Bekijk volle/desktop versie : droom over mijn ongeboren baby..

Pagina's : [1] 2

24-07-2015, 21:58
Ik droomde dat ik mijn baby vast had en zag dat zijn ogen raar stonden en dat ie wallen had..
ik besef net dat het leek op een syndroom van down baby. Ben nu zo ongerust. Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, speelde het idee van een gehandicapte kindje ook constant in mijn hoofd.. ik heb ernstig last van lweswes. Ik en mijn man hebben allebei geen kinderen met afwijkingen in onze familie en ook ben ik jong wat de kans ook kleiner maakt.
ik word gek pff.

btw ook al zal mijn kindje een afwijking hebben zal ik nooit tot een abortus overgaan.

24-07-2015, 22:03

Het is een droom. Toen ik zwanger was van me zoon droomde ik dat ik bevallen was van een jongen met zwart haar en groene ogen. Nu heeft hij donkerbruine ogen en lichtbruin haar Allaahuma baarik.

Goede dromen komen van Allaah Subhana Wa3Thallaah en slechte dromen van shaytan.

Ghair In Sha Allaah.

24-07-2015, 22:03
Je angsten neem je vaak mee in je dromen. Niet aandenken en denk altijd positief. Wat je ook krijgt het is de wil van de Heer der Werelden.

24-07-2015, 22:06
Bang zijn om een kind met Down syndroom te krijgen.Pff wat een angst allah ie hfed. Doe is gezond mensen.

24-07-2015, 22:18

Subhana Allah

Gewoon loslaten die gedachtes,als iets gebeurt gebeurt het met de wil van Allah swt.

Ik droomde laatst nog dat ik mijn kinderen zag ...en een vierde meisje ....ik ben nu ook zwanger...of dat ook zal zijn weet alleen Allah swt.

24-07-2015, 22:19
Dat jij en je man gezonde kinderen in de familie hebben is geen garantie hoor maar het is ,maar een droom.

24-07-2015, 22:26

Citaat door orientelqueen:
Dat jij en je man gezonde kinderen in de familie hebben is geen garantie hoor maar het is ,maar een droom.
indd geen garantie en drm blijft het rond spoken in mijn hoofd.

24-07-2015, 22:45
Echt zonde hoe bepaalde mensen reageren.

24-07-2015, 23:04
Ik droomde laatst dat ik bevallen was van een blonde baby met knalblauwe ogen. Ik schrok me dood!

24-07-2015, 23:08

Citaat door Bloempje25:
Echt zonde hoe bepaalde mensen reageren.
achja hoort erbij hier op m.nl

25-07-2015, 16:55

Citaat door Gaatjouniksaan:
Het is een droom. Toen ik zwanger was van me zoon droomde ik dat ik bevallen was van een jongen met zwart haar en groene ogen. Nu heeft hij donkerbruine ogen en lichtbruin haar Allaahuma baarik.

Goede dromen komen van Allaah Subhana Wa3Thallaah en slechte dromen van shaytan.

Ghair In Sha Allaah.
ja je hebt gelijk. Inshallah is er niks aan de hand.

25-07-2015, 17:06
Ik droomde tijdens mn eerste zwangerschap vaak over horror bevallingen, regelmatig stierf ik op mn kraambed. En ik droomde over een meisje met donker haar en blauwe ogen en het is een jongen met donkere ogen dromen zeggen niks, we zijn geen voorspellers die dromen doorkrijgen ofzo

Nu enkel gedroomd dat ik de baby vergat borstvoeding te geven de eerste paar dagen hahaha

Anyway, ze kunnen dat zien toch die kenmerken, op een echo. Weet niet hoever je bent maar met de 20 weken echo zal je wel gerustgesteld worden

25-07-2015, 17:15

Wat een kinderachtige reacties zitten er hier tussen. Ik vraag me soms af of mensen zich niet schamen voor eigen reacties zo laag en veel onzin. Reageren om te reageren. Ook al heb je niks te zeggen. Zulke leden negeer ik automatisch de volgende keer, omdat je weet dat ze niks te zeggen hebben. Enkel aandacht trekken. De vraag is waarom? Waarom zoekt men zoveel aandacht op met onzin reacties?

Ts sorry voor offtopic.
Ik begrijp je zorgen. Elke zwangere vrouw maakt zich zorgen om haar ongeboren kind. In elke fase speelt er iets en brengt dat zorgen met zich mee. Omdat je er overdag zo mee bezig bent in je hoofd moeten je hersenen dat verwerken als je in rust slaapt. Je gaat er over dromen. Bovendien is het bekend dat zwangere vrouwen vooral in het begin heel veel rare dromen krijgen die nergens op slaan. Ik zou me niet druk maken. Geef ne hart en hoofd wat rust door dikr te doen en koran te lezen.

Inchaallah een gezonde zwangerschap en kindje. Probeer te genieten en vraag Allah om bescherming.

25-07-2015, 17:54

Citaat door MamaVanM:
Wat een kinderachtige reacties zitten er hier tussen. Ik vraag me soms af of mensen zich niet schamen voor eigen reacties zo laag en veel onzin. Reageren om te reageren. Ook al heb je niks te zeggen. Zulke leden negeer ik automatisch de volgende keer, omdat je weet dat ze niks te zeggen hebben. Enkel aandacht trekken. De vraag is waarom? Waarom zoekt men zoveel aandacht op met onzin reacties?

Ts sorry voor offtopic.
Ik begrijp je zorgen. Elke zwangere vrouw maakt zich zorgen om haar ongeboren kind. In elke fase speelt er iets en brengt dat zorgen met zich mee. Omdat je er overdag zo mee bezig bent in je hoofd moeten je hersenen dat verwerken als je in rust slaapt. Je gaat er over dromen. Bovendien is het bekend dat zwangere vrouwen vooral in het begin heel veel rare dromen krijgen die nergens op slaan. Ik zou me niet druk maken. Geef ne hart en hoofd wat rust door dikr te doen en koran te lezen.

Inchaallah een gezonde zwangerschap en kindje. Probeer te genieten en vraag Allah om bescherming.
Gewoon steeds op je negeerlijst zetten (die optie tref je bij ''mijn hoekje'' aan de linkerkant van het scherm onder de categorie instellingen)
zulke types komen vaak ook steeds onder nieuwe/verschillende accounts

25-07-2015, 17:56
Dankje dames voel me nu zo veel meer gerustgesteld ♥ ik ben nou 13 weekjes.. volgende echo is de 20 weken echo, maar ga binnenkort voor een pretecho omdat ik zo benieuwd ben wat het geslacht is. Ik denk steeds dat het een jongetje is en onbewust praat ik ook over "hij" haha nou ben benieuwd!

Pagina's : [1] 2