Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Help...ik ben ten einde raad!! Advies nodig..!?

Welkom01
22-07-2015, 16:06

Beste leden, Ik ga 3 september 2015 naar Mekka In'Sha'Allah. Ik verheug mij hier enorm op, echter heb ik wel een probleem. Sinds een paar maanden slik ik weer de pil (Microgynon 50). Dit heb ik bewust gedaan, omdat ik wilde testen of ik mijn menstruatie met een paar weken kan uitstellen. Jammer genoeg ben ik ondanks het NIET inlassen van een stopweek toch gaan bloeden. Ik heb nu sinds een paar weken last van bruine afscheiding/doorbraak. Ik heb inwendige onderzoeken gehad. De uitslagen van deze onderzoeken waren Hamdoelillah allemaal zeer positief. De Gynaecoloog heeft mij ondanks de doorbraakbloeding geadviseerd om de pil te blijven doorslikken, maar volgens mijn huisarts slaat de pil kennelijk niet aan en heeft het absoluut geen zin om de pil te slikken. Hij heeft mij dan ook geadviseerd te stoppen met de pil. Dit advies heb ik opgevolgd, want dit lijkt mij namelijk ook logisch. Nu heb ik van de huisarts begrepen dat er een pil genaamd Promilut en/of Orgametril bestaat. Deze pillen kunnen als het goed is de menstruatie voor een paar weken tegenhouden/uitstellen. Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben?? Of zijn er meiden die zoiets meegemaakt hebben. Liefs[/FONT]

Miiej
22-07-2015, 23:08
ik snap dat je daar je menstruatie periode niet wil hebben, maar dit lijkt mij niet de juiste manier. Kan nooit goed zijn voor je lichaam, je gaat tegen iets natuurlijks in. Ik heb er geen ervaring mee dus kan je niet adviseren, maar hoop dat je er goed over nadenkt en weet wat je in je lichaam stopt ghair insha allah! Wens je hele fijne bedevaart Allah iqbel

Welkom01
22-07-2015, 23:54
Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar ik ben benieuwd hoe vrouwen dat doen wanneer zij naar Mekka gaan. Ik neem aan dat zij ook de pil slikken zonder een stopweek in te lassen? Bij mij werkt dit iig niet. Thanks voor je reactie en Ameen op je Dua. Xx

koffieverkeerd-
30-07-2015, 10:40
Ghair in schaa allah! Ik hoop dat je spoedig een antwoord op je vraag zult krijgen.

farah__
30-07-2015, 11:31

Het beste wat je kan doen is advies vragen bij de apotheek. Denk dat je verder komt met deskundig advies dan met advies van leken hier op m.nl... hoop dat je goed geholpen zal worden! X