Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Soutbeach dieet ( koolhydratenarm dieet)

malukaan
20-07-2015, 12:05

salaam aleikoum dames, Vandaag ben ik begonnen met het Southbeach dieet ook wel koolhydratenarm dieet genoemd. Wie heeft er ervaring en was er veel mee afgevallen? Ik moet zelf 10 kilo afvallen. Insha Allah gaat het mij lukken Liefs

Bloempje25
20-07-2015, 19:08
Ik heb het een 3 weken gedaan met Dr. Atkins dieet. Op zich ging het wel goed. Ik verloor 4 kilo en toen was ik mijn motivatie alweer verloren. succes! in scha Allah zal het jou wel lukken.

malukaan
21-07-2015, 09:19
Ik heb het een 3 weken gedaan met Dr. Atkins dieet. Op zich ging het wel goed. Ik verloor 4 kilo en toen was ik mijn motivatie alweer verloren. succes! in scha Allah zal het jou wel lukken. Ok 4 kilo in 3 weken is ook goed.. ik wil in sha Allah echt voor 6 kilo in 2 weken gaan. Dank je :)

Bloempje25
21-07-2015, 09:43
Ok 4 kilo in 3 weken is ook goed.. ik wil in sha Allah echt voor 6 kilo in 2 weken gaan. Dank je :) Ik heb mij er ook niet echt aangehouden. Anders had ik vast veel meer kunnen verliezen. Ik ben helaas verslaafd aan eten en al het lekkers op de wereld zoals oreo koekjes. Maar zo te zien heb jij wel de juiste drive het gaat je vast en zeker lukken. Veel groente en vis. Fruit (bepaalde).

malukaan
21-07-2015, 11:30

Yes ik kan het wel volhouden in sha Allah heb al vaker bepaalde dieeten gedaan.. Ik dacht na ramadan is perfecte timing ben al gewend om bepaalde dingen niet te eten Drink helemaal geen frisdrank alleen water ik hou je op de hoogte

Bloempje25
21-07-2015, 12:05
Yes ik kan het wel volhouden in sha Allah heb al vaker bepaalde dieeten gedaan.. Ik dacht na ramadan is perfecte timing ben al gewend om bepaalde dingen niet te eten Drink helemaal geen frisdrank alleen water ik hou je op de hoogte Ik ga ook op dieet. Maar dan om mijzelf te leren niet zoveel te snoepen. Ook ik zal je op de hoogte houden. Motivatie boost!![emoji123]

malukaan
23-07-2015, 09:51
Ik voel al zoveel verschil dat ik geen brood pasta en rijst meer eet... maak nu ook mijn eten anders. Mis het brood wel rest helemaal niet Ik doe bijv. ipv aardappels gebakken courgette en aubergine met wat vlees daar zit ik heel vol van Daarnaast ook plakken kaas werk ook Ik ga maandag op de weegschaal staan let you know

Bloempje25
23-07-2015, 10:17
Ik voel al zoveel verschil dat ik geen brood pasta en rijst meer eet... maak nu ook mijn eten anders. Mis het brood wel rest helemaal niet Ik doe bijv. ipv aardappels gebakken courgette en aubergine met wat vlees daar zit ik heel vol van Daarnaast ook plakken kaas werk ook Ik ga maandag op de weegschaal staan let you know Spannend! Je kan inderdaad echt variƫren. Kip met groente is ook echt super lekker. Ik ben ook bezig maar dan niet koolhydraatarm.. Let me know.