Bekijk volle/desktop versie : El eid 2015.



18-07-2015, 00:08
Mabrouk el Eid allemaal!

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben gehad. Wat is el eid toch een fijne dag he? Familie zien die je al een tijdje niet hebt gezien, kinderen blij maken met cadeautjes, heerlijke koekjes proeven die andere mensen hebben gemaakt

Het was een heerlijke dag met een lekkere el eid ontbijtje, leuke en grappige cadeautjes aan elkaar geven en in de middag hebben we lekker een bbq gehouden in de tuin met daarbij constant na3 na3 thee want tja, bij vlees hoort immers Marokkaanse thee die op een dodelijke manier is gemaakt.

El Eid is wat je er zelf van maakt vind ik, in plaats van elkaar een beetje dood aan zitten kijken (dit hebben wij een aantal jaren gedaan) hebben we een paar jaar terug besloten om alles uit el eid te halen, want waarom geen moeite doen voor el eid maar wel voor andere feestdagen die wij eigenlijk niet eens horen te vieren?

Ik hoop dat jullie ook een geweldige dag hebben gehad!

Moge Allah swt jullie vasten accepteren en moge we allemaal volgend jaar weer de Ramadan meemaken.

18-07-2015, 00:21


Allahie bariek feek! Ameen op je dua

18-07-2015, 01:22
Dood aan zitten staren met hoevelen zijn jullie bij ons is het altijd 1 grote blabla of erger nog 10 grote blablablablas dat je niet weten wie je moet volgen einde van avond koppijn
Maar je hebt gelijk soms denk ik ook moet iets feestelijker vooral voor de kids die gun ik echt de leukste dag wij hebben onze tijd gehad dat we el3eid super leuk vonden dat je helemaal spannend vond enzo