Bekijk volle/desktop versie : boys heb ik gelijk of niet over mijn andere topic als je dochter gaat trouwen ??



16-07-2015, 03:04
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5253334


gewoon eerlijk jullie denken er toch ook zo over

16-07-2015, 08:29


sommige marokkaanse meiden kunnen ziekelijk gestoord zijn, maar die marokkaanse boy's met hun geestelijke problemen slaan echt de spijker z'n kop

mag de dochter alhamdoelilah eindelijk een nieuwe hoofdstuk in haar leven gaan beginnen met de zegening van allah s.w.t door een halal huwelijk... kom jij daar aan kakken met je bekrompen autistische lage IQ

kowed joh a kakkerlak.

16-07-2015, 09:02
Inderdaad gewoon Psycho's. Terwijl ze zelf alles wat los en vast zit krikken, worden ze gek als hun zus dat hallal gaat doen! Schizofrenen.

16-07-2015, 09:45

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Inderdaad gewoon Psycho's. Terwijl ze zelf alles wat los en vast zit krikken, worden ze gek als hun zus dat hallal gaat doen! Schizofrenen.



ik denk dat het ook komt omdat hij zelf weet wat voor laag gezonken rotzooi hij zelf is

16-07-2015, 10:17


Je bent ziek .
Alleen een zieke geest redeneert kwesties van de sunnaah en zoals Allaah Azzawadjal de man en vrouw geschapen heeft van nature kapot.

Jij redeneert natuurlijke kwesties kapot .
Je maakt van het halale , het toegestane iets wat ziekelijk van aard is in jouw beschrijving en jouw denken hierover.
Je bent ziek in je hoofd .

Als de profeet sa Allahu 3alayhi wasalaam zijn dochter weggaf voor het huwelijk .
Wie ben jij dan om deze sunnaah zo een zieke twist te geven.

Beter zwijg je en verwijder je jouw topics.

16-07-2015, 10:21
Wtf dat je daar uberhaupt aan denkt. Ik denk dat geen enkel vader/broer zoiets over zijn dochters/zusjes zou denken. Wtf man, wat gaat er allemaal in die hoofd van je om. Jij bent ook niet door de ooievaar bezorgd hoor.

16-07-2015, 10:31
Je opent een topic om aandacht te vragen voor een ander topic wauw

16-07-2015, 10:39

Citaat door tfoe_:
Je opent een topic om aandacht te vragen voor een ander topic wauw
Dit

16-07-2015, 10:43
Er zijn mannen in wiens harten een ziekte wordt gedragen ....
De islam waarschuwt tegen zulke mannen met een twistzieke geest en ziekte in het hart ..

Jij bent daar een goed voorbeeld van nu je jouw achterste tong laat zien ..
En hoe je werkelijk denkt over een sunnaah - kwestie .

16-07-2015, 10:44
Alleen een ziek hart kan van een halale toegestane zaak een verdorven kwestie maken.

16-07-2015, 12:28
Even langs de psychiater gaan mattie anders kan deze sexovergevoeligheid je eigen sexleven gaan kapotmaken.

Waarschijnlijk zie je gemeenschap in een huwelijk als vernedering voor de vrouw.