Bekijk volle/desktop versie : Weet je wat ik zo jammer vind



Pagina's : [1] 2

15-07-2015, 04:32
Is dat heel veel mensen mij niet meer serieus nemen door mijn eerlijkheid. Soms meen ik het niet, maar vaak achteraf weer wel of ik doe alsof om normaal gevonden te worden. Maar ja wat is nou normaal, want er zijn duivels en engelen waar een ieder bij zich heeft aangesloten. De laatste tijd neig ik steeds meer naar de eerste. Ik weet dat jullie het absurd zullen vinden. Er zijn verschillende soorten zwarte richtingen. Je hebt devilworshippers, mensen de bezig zijn net duivelse praktijken en magie inzetten of beginners. Ik ben nog op onderzoek uit. Ik ben et wel iig uit dat ik ervan geniet anderen onze praktijken te laten uitvoeren. Daar warm ik van op. Wie begrijpt mij?

15-07-2015, 04:37


Ja ik begrijp jou wel, tegenwoordig moet je echt oppassen, er lopen wolven in schaapskleren, heb die mensen ook gekend daarom altijd oppassen tegen wie je wat zegt,

15-07-2015, 04:38

Citaat door LipsticknCurls:
Ja ik begrijp jou wel, tegenwoordig moet je echt oppassen, er lopen wolven in schaapskleren, heb die mensen ook gekend daarom altijd oppassen tegen wie je wat zegt,
Wat zeg jij nou ?

15-07-2015, 04:42
Selaam ik begrijp je volkomen.
JE zit echt in een tussen strijd.
Het is aantrekkelijk en je zit ook op het randje van blasfemie

15-07-2015, 04:42


Ik zou me er noot bij durven aansluiten. Menstruatiebloedingen drinken en offers uitbrengen gaat mij net iets te ver, ook al kan jij daarvoor in ruil alles krijgen wat je maar wilt.

15-07-2015, 04:47
Het is niet alleen dat je moet ook denken aan blashemie zoals dingen doen met heilige geschriften.
Heb erge foto's gezien van moslims of ex moslims die erge dingen doen.

15-07-2015, 04:51

Citaat door ontdekmij:
Selaam ik begrijp je volkomen.
JE zit echt in een tussen strijd.
Het is aantrekkelijk en je zit ook op het randje van blasfemie


Dat vind ik echt heel mooi. Voelt erg fijn eens begrepen te kunnen worden.
Ik krijg er rillingen van dat anderen zo ver kunnen gaan om te gaan wassen met papierstukken van de qoran.

15-07-2015, 04:52

Citaat door Dunya.:
Wat zeg jij nou ?

Oeps verkeerde topic !!

15-07-2015, 04:57

Citaat door Dunya.:
Dat vind ik echt heel mooi. Voelt erg fijn eens begrepen te kunnen worden.
Ik krijg er rillingen van dat anderen zo ver kunnen gaan om te gaan wassen met papierstukken van de qoran.
Ja heb echt erge dingen gezien het een heel duister wereldje waar je als het ware beetje voor beetje in rolt.
Wat voor gevoel krijg jij daar bij?

15-07-2015, 05:00

Citaat door ontdekmij:
Ja heb echt erge dingen gezien het een heel duister wereldje waar je als het ware beetje voor beetje in rolt.
Wat voor gevoel krijg jij daar bij?



Angst vooral. Heb jij er ervaring mee?

15-07-2015, 05:05
Jullie zijn niet honderd

15-07-2015, 05:05

Citaat door Dunya.:
Angst vooral. Heb jij er ervaring mee?
Ja in de zin dat ik me er in verdiept hebt uit nieuwsgierigheid.
De angst is vooral dat het je trekt terwijl je bewust bent van het feit dat het niet rijmt met ons religie.
Het is heel bizar!

15-07-2015, 05:08



Citaat door ontdekmij:
Ja in de zin dat ik me er in verdiept hebt uit nieuwsgierigheid.
De angst is vooral dat het je trekt terwijl je bewust bent van het feit dat het niet rijmt met ons religie.
Hey is heel bizar!
Dat is ook wat me voor het eerst aantrok. Nieuwschierigheid. Ben ook van de nieuwe dingen uit proberen en grenzen verleggen.
Precies. Ergens geloof ik wel in het goede, maar langzaam voel ik me worden meeslepen naar het tegenovergestelde. Daar schrik je steeds minder van tot het een gewoonte zal worden en niks meer zal voelen.
Alleen ik zal tellen.

15-07-2015, 05:11

Citaat door ontdekmij:
Ja in de zin dat ik me er in verdiept hebt uit nieuwsgierigheid.
De angst is vooral dat het je trekt terwijl je bewust bent van het feit dat het niet rijmt met ons religie.
Het is heel bizar!

Dit herken ik
Zit er zelf nog in maar probeer afleiding te zoeken en verdiep je in ons mooie geloof
Ik heb iets gedaan vroeger waar ik zo'n spijt van heb, deed het overigens uit nieuwsgierigheid

15-07-2015, 05:12

Citaat door LipsticknCurls:
Dit herken ik
Zit er zelf nog in maar probeer afleiding te zoeken en verdiep je in ons mooie geloof
Ik heb iets gedaan vroeger waar ik zo'n spijt van heb, deed het overigens uit nieuwsgierigheid
Mag ik het weten? Pleass

Pagina's : [1] 2