Bekijk volle/desktop versie : Weet je het zeker dat je de volgende Ramadan gaat halen? (sentiment)



14-07-2015, 18:17
Salaam aleykoum
Ramadan is bijna voorbij.

Degene die het heeft benut moge Allah je het goede geven en degene die gestruggeld heeft moge Allah je belonen voor je inzet. En voor degene voor wie het een eitje is/was moge Allah je imaan en taqwa versterken.

Zo snel vliegt de tijd voorbij. Ik herinner me nog dat ik jullie adviseerde om je beste te doen met de aankomende ramadan en uit te loggen en nu is het zo dat ik dua doe voor degene die deze Ramadan hebben mogen mee maken. Nog ff en we zeggen dit over onze leven!

Beste is gewoon de laatste dagen extra hard je best doen om die laatste hasanaat binnen te slepen want Ramadan deze prachtige maand vol beloning gaat weg en wie weet of dit onze laatste was? Misschien was het onze laatste Ramadan en wie weet was het onze laatste kans.

Daarom adviseer ik mij en jouw
Wees bewust van Allah waar je ook bent. Want degene die Allah herinnert in de Dounya, Allah zal Hem herinneren in het Hiernamaals.

Degene die geteisterd worden door lusten en verlangens en hun verdorven gewoontes. Toon berouw en smeek vergiffenis en aanbid hem alsof je Allah soubhana wa ta3ala kan zien en bid alsof het je laatste dag is. Ya rabi moge U ons laten zijn bij de oprechten want onze harten zijn zeker bedorven door de Shaytaan enndoor onze nafs en door onze slechte gewoontes die wij doen! En kom niet nader tot Zina dit betekent dus flirten, lachen, etc ya ibaadah Allaah

Amin amin

dit is geen haat en als je niks goeds te zeggen heb zwijg O dienaar van Allah voor dat Allah je voorgoed zal laten zwijgen!

16-07-2015, 01:07


I love it! Djazaak Allahou gayran zuster

16-07-2015, 01:17
Wa iyaaki okhti gair in cha Allah ♡